וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הגישה תלונה באופ"א על הדשא בסן סירו

הקטאלנים השמיעו טרוניות רבות בעקבות התיקו נגד מילאן. צ'אבי כועס: "הגיע לנו פנדל. העבירה על סאנצ'ס הייתה ברורה"

בברצלונה לא משלימים עם התיקו המאופס במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות מול מילאן ביום רביעי, והיום (חמישי) מתברר כי הקבוצה הגישה תלונה רשמית בפני אופ"א בנוגע למשטר הדשא בסן סירו, עליו התלונן פפ גווארדיולה יחד עם השחקנים לאחר המשחק.

נציגיה של ברצלונה נפגשו עם נציגי אופ"א לאחר המשחק והעבירו להם את התלונה הרשמית, כשכעת יצטרכו המילאנזים לספק הסברים לאיגוד האירופי. כזכור, גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "קשה היה לפתח כאן משחק טכני. ניסינו, אך זה היה בלתי אפשרי. תמיד תענוג להיות בסן סירו, אבל חבל שהמשטח כאן לא מתאים למשחק כדורגל. אינטר ומילאן ראויות לכר דשא טוב יותר".

מי שנשמע מאוד מתוסכל בעקבות התיקו הוא חאבייר מסצ'ראנו, שסיפר: "שיחקנו טוב מאוד, אבל כשיש לך שש או שבע הזדמנויות להבקיע ואתה לא מנצל אותן, זה קשה לנצח. זה הכדורגל, ואנחנו צריכים להסתכל כעת קדימה. אנחנו יודעים עד כמה הם מנוסים. יש להם שחקנים חכמים מאוד, ואני חושב שהמשחק הבא יהיה אותו דבר מכיוון שהם הגנו טוב מאוד".

למרות הדברים, הארגנטינאי משוכנע שבארסה יכולה לעבור: "יש לנו שחקנים טובים מאוד בהתקפה שיכולים לתת הצגה יפה, לכבוש שערים ולנצח עבורנו את המשחק. כמובן שעם כל האוהדים של ברצלונה מאחורינו ננסה להעפיל לשלב הבא".

גם צ'אבי הצטרף לדברים וסיפר: "בדקות הראשונות היו לנו קצת בעיות, אבל לאחר מכן שיחקנו טוב. היה לנו משחק טוב ושלטנו. היו לנו כמה הזדמנויות לכבוש. לא הצלחנו לעשות את זה, אבל הגיע לנו לנצח. הגיע לנו פנדל. העבירה של כריסטיאן אביאטי על אלכסיס סאנצ'ס הייתה ברורה".

ויקטור ואלדס זועם: "מעייף אותי לדבר על שופטים"

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully