וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון תל אביב: סיפורו המרגש של מאיר עמירס

לאחר שנפגע באורח אנוש בעת שירותו במשטרה, השוטר בן ה-34 הצליח להתאושש, זכה לרגל ריצה תותבת וייקח חלק במירוץ

מרתון תל אביב, שישטוף מחר (שישי) את רחובות העיר ללא הפסקה משעות הבוקר המוקדמות, צפוי להיות מלא בסיפורים מעניינים, מרתקים ומרגשים. אחד הבולטים שבהם, יהיה ללא ספק זה של רס"ל מאיר עמירס בן ה-34.

עמירס היה שוטר בסיירת האופנועים של משטרת התנועה הארצית, כאשר באוקטובר 2009, שעה שרכב על אופנועו, בכביש 6, הוא חלף על פני משאית. בדיוק באותו רגע, אחד מגלגליה של אותה משאית התפוצץ משום שהיה בכלל גלגל טנדר והמשאית הפעילה עליו 19 אחוזים של עומס יתר. עמירס נפגע מאותו פיצוץ וחייו השתנו לבלי היכר.

השוטר, שהיה נשוי, אושפז במצב אנוש כשהוא מורדם ומונשם בבית החולים תל השומר למשך חודש וחצי ובסך הכל נאלץ להישאר כחצי שנה בבית החולים. במהלך להצלת חייו, הרופאים נאלצו לקטוע את כף רגלו של עמירס ובסך הכל נקטעה רגלו חמש פעמים על מנת להציל את הנותר.

עמירס, שניצל ממוות, פנה לשיקום חייו. הוא לא התייאש למרות 75 אחוזי נכות, חווה את לידת בנו ואף חזר לפעילות בסיירת האופנועים הארצית, בתור רכז הסיירת. עמירס לוקח חלק בנבחרת בית הלוחם תל אביב בכדורסל כיסאות גלגלים ומשתתף בטורנירים בחו"ל. לאחרונה, הוא שהה כשלושה שבועות בארצות הברית. שם, על ידי אירגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF - במסגרת פרויקט STRIDES, שמטרתו שיפור היכולות הגופניות והספורטיביות של נכי צה"ל קטועי רגליים), הותאמה עבורו רגל ריצה תותבת ומחר הוא מתכנן להשתתף בליווי חבריו מסיירת האופנועים הארצית במרתון תל אביב, ולרוץ מקטע של ארבעה קילומטרים.

ניצב ברונו שטיין, ראש אגף התנועה, אשר תומך במסלול שיקומו של השוטר ושילובו ביחידה אמר, כי נודעת לאמירה הספורטיבית הזו גם משמעות ציבורית. שוטר אשר בחר להמשיך ולייצג את תפיסת העולם של האגף, שמטרתה הצלת חיים ומשמעותם, זאת יחד עם חבריו מהסיירת ועל אף פציעתו החמורה.

עמירס הנרגש אמר לקראת הריצה: "אני מתרגש בצורה שאני מקווה שאצליח לישון בלילה. אחרי שאמרו למשפחה שלי שלא בטוח שאני אחיה זה נצחון החיים. בשבילי זו התרגשות עצומה במיוחד שכל חברי ליחידה ירוצו יחד איתי".

צפו במאיר מתכונן לריצת חייו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully