וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי עצבנית על הראיון של פטריק ויירה

דברי איש הצוות, לפיהם יונייטד זוכה לשיפוט מקל, זכו להכחשה גורפת מצידו והכתב הוחרם על ידי הקבוצה. צפו בראיון

האם הדברים הקשים שהשמיע אתמול (רביעי) פטריק ויירה כנגד מנצ'סטר יונייטד אכן נאמרו או שמדובר בהמצאה של עיתונאי BBC? נראה שבמנצ'סטר סיטי החליטו לצדד בקשר העבר הצרפתי המשמש כאחד מאנשי הצוות המקצועי של הקבוצה. לדבריו, מה שצוטט בראיון הוצא מהקשרו.

כזכור, אתמול התבטא ויירה נגד השיפוט האוהד לדבריו ליונייטד, ורמז לפנדל אותו לא קיבלה פולהאם בהפסד שלה באולד טראפורד 1:0 ביום שני: "כשיונייטד משחקת בבית, יש לה יתרון שאין לקבוצות אחרות. אני חושב שכשאתה מגיע למגרש הביתי של יונייטד, ריאל, ברצלונה או מילאן, קשה לשופטים לתפקד ולשרוק נגד קבוצות כאלה. כך זה עובד".

בסיטי זעמו על הדברים ואחרי בירור קצר שערכו עם ויירה, הם החליטו להרחיק את העיתונאי דן רון מהפעילויות התקשורתיות של המועדון. ויירה הבהיר היום באתר הרשמי: "אני מאוד כעוס על דן רון. אני מרגיש שהוא הציג אותי בצורה לא נכונה. הבהרתי בראיון פעמיים שאני רוצה להימנע מביקורת על יונייטד ואפילו הדגשתי שלא ראיתי את המשחק של יונייטד נגד פולהאם ולא ראיתי את המקרה שהכתב מתייחס אליו".

השחקן המשיך והדגיש כי "התגובות שלי יצאו לגמרי מהקשרן. צלצלתי לכתב פעמיים כדי לבקש להתחרט ולהתנצל וזה לא הופיע. אני מרגיש שהעיתונאי ו-BBC לא כיבדו אותי, את עמותת 'כדורגל נגד הרעב' (שבמסגרתה הופיע הראיון) ואת מנצ'סטר סיטי". גם במועדון הוציאו תגובה זועמת על הדברים וטענו כי הדברים הוצאו מהקשרם.

פטריק ויירה: "יונייטד מקבלת עזרה מהשופטים בבית"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

צפו בראיון של ויירה עם ה-BBC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully