וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד חמישי רצוף לקליבלנד, 4 נקודות לעומרי כספי

הקאבס ממשיכים להתרחק מהפלייאוף אחרי שנוצחו 87:75 על ידי דטרויט. הישראלי שותף 13 דקות, בהן תרם גם 3 ריבאונדים

הצניחה החופשית של קליבלנד נמשכה גם הלילה (בין רביעי לחמישי). הקאבס ספגו את הפסדם החמישי ברציפות, הפעם 87:75 לדטרויט, וכשהם ניצבים במקום ה-11 במזרח, נדמה שיהיה להם קשה מאוד להשתלב בסופה של העונה בפלייאוף בעקבות המאזן העגום שאליהם נקלעו, 31:17.

עומרי כספי ממשיך לא להיות פקטור אצל ביירון סקוט, והלילה הוא זכה לקבל 13 דקות בלבד שבהן הוא תרם ארבע נקודות עם 2 מ-5 משתיים, 0 מ-2 משלוש ו-0 מ-1 מהעונשין. בנוסף, קטף הישראלי שלושה ריבאונדים (שניים בהגנה). כמו במשחקים האחרונים, כספי עלה מהספסל.

טיישון פרינס קלע שלוש שלשות וסיים עם 13 נקודות את הרבע השני, כאשר הפיסטונס צעדו ביתרון 21:28, אך הפער קוזז לחמש עד סיום המחצית. שלשה נוספת של פרינס בשלב מוקדם של הרבע השלישי סייעה לדטרויט להתחיל לברוח, כשג'ייסון מקסיאל הקפיץ את היתרון ל-15.

קיירי אירווינג מצא את הסל לראשונה מאז הרבע הראשון וסגר את הרבע השלישי עם ריצת 2:10 כדי להקטין בחזרה לשבע. כספי עם סל משוגע עם הגב אל הסל המשיך בדהירה ל-72:67, אבל פרינס הגיב מצוין והחזיר ל-67:76. אירווינג קלע ארבע נקודות מהירות, אך שלשה של ברנדון נייט סגרה את הסיכויים של קליבלנד לחזור.

טיישון פרינס סיים משחק מצוין עם שיא עונתי שכלל 29 נקודות, ונייט סייע לו עם 16 משלו. מקסיאל סיים עם 12. אצל קליבלנד, אירווינג בלט עם 22 נקודות ותשעה ריבאונדים, ואנטואן ג'יימיסון סיים עם 17.

לתקציר המשחק ולסל המשוגע של כספי (1:33 דקות מתחילת הקליפ)

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully