וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הבלקנית: גם הפועל תל אביב רוצה פיינל פור

כדי להצטרף לגלבוע/גליל בפיינל פור שעשוי להיערך בישראל, האדומים צריכים לנצח את רילסקי הבולגרית (18:00, ספ'2)

הפועל תל-אביב תארח הערב (חמישי, 18:00, שידור ישיר בספורט 2) את רילסקי ספורטליט הבולגרית בהדר יוסף, למשחק שיקבע את העולה לפיינל פור של הליגה הבלקנית. התוצאה בסדרה כרגע היא 1:1, לאחר שבשבוע שעבר הפסידו האדומים בסופיה ואילו אתמול בהדר יוסף השוו את הסדרה.

הפועל תל אביב ניצחה בצורה משכנעת את הבולגרים, בעיקר בזכות פתיחה מוחצת של 6:30 ברבע הראשון. הפועל תגיע למפגש מול רילסקי בידיעה כי ניצחון שווה כרטיס לפיינל פור שעשוי להתקיים בישראל. לבסקי סופיה והפועל גלבוע/גליל עליון כבר הבטיחו את השתתפותן במעמד הפיינל פור.

הנהלת הקבוצה החליטה לאחר המשחק אמש לאפשר כניסה חינם לנשים ולילדים עד גיל 13 עם חולצה אדומה, על מנת ליצור אווירה ביתית חמה ודוחפת בהדר יוסף. לפני המשחק תאסוף עמותת הפועל אוסישקין מוצרים לפסח עבור עמותת "עזר מציון" שתעזור בחלוקת המזון לנזקקים לקראת החג.

המנהל המקצועי אורי שלף: "עברנו דרך לא קלה השנה בליגה בלקנית בכדי להגיע למעמד הפיינל פור אליו אנחנו ראויים, אנחנו צעד אחד לפני הגשמת המטרה ונעשה הכל מול הקהל הביתי שלנו בשביל להשלים אותה. אני מקווה שהקהל יבוא לתמוך כמו שהוא עשה ביום שלישי. ראינו מה ההבדל בין החיסרון של הקהל במשחק בבולגריה, לעומת משחק בית. הקהל היה פקטור משמעותי בניצחון ביום שלישי וכך יהיה גם בחמישי".

הפועל תל אביב ניצחה 63:84 במשחק השני בסדרה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully