וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: הפסד ראשון העונה לאזרנקה, נדאל בחצי הגמר

מריון ברטולי הדהימה את הבלארוסית עם 3:6, 3:6. הספרדי התגבר על צונגה אחרי 2:6, 7:5, 4:6 ויפגוש את מארי

אנדי מארי לא הכי הרשים הערב (רביעי) בטורניר המאסטרס 1,000 במיאמי, אבל גם זה הספיק לו. הבריטי, המדורג מספר 4 בעולם, הצליח לחזור מפיגור ל-6:4, 3:6, 4:6 מול ינקו טיפסרביץ' (9) ועלה לחצי הגמר.

מארי פתח טוב את המשחק והוביל כבר 2:4, אבל הסרבי הצליח לזכות בארבעה משחקונים ברציפות וזכה במערכה הראשונה עם 4:6. טיפסרביץ' המשיך במומנטום גם במערכה השנייה והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון בדרך ליתרון 0:2. הבריטי לא התרגש, שבר בחזרה וקבע 2:2. מארי שוב נשבר, אך שבר מיד בחזרה בדרך ל-3:3 והצליח להשיג שבירה נוספת בדרך ל-3:6 במערכה השנייה. מארי שבר במשחקון השלישי של המערכה השלישית ועלה ל-1:3. השניים שמרו על ההגשות שלהם עד סוף המשחק וזה 4:6 בסיום המערכה והמשחק.

בהמשך הלילה, גם המדורג מספר 2 רפאל נדאל, עשה את העבודה והעפיל לחצי הגמר, שם יפגוש את מארי. כמו הסקוטי, גם השור הספרדי עבד קשה מאוד לפני שהתגבר על ג'ו ווילפריד צונגה (6), עם 2:6, 7:5, 4:6.

נדאל הגיע חד להתמודדות ושבר את יריבו כבר במשחקון הראשון. עוד שבירה במשחקון החמישי העלתה אותו ל-1:4 בדרך לניצחון קליל במערכה הראשונה. נדאל שבר גם במהלך המערכה השנייה ונראה בדרך לניצחון, אבל הצרפתי לא הסכים להיכנע וכשנדאל הגיש למשחק במצב של 4:5, צונגה שבר בקלות ואחרי משחקון מותח נוסף ב-5:6 לצרפתי, הוא שוב שבר והשווה את המערכות. המערכה המכרעת הייתה צמודה מאוד וב-4:4, נדאל גייס את כל הניסיון שלו, שבר והצליח לנצח את המשחק אחרי משחקון אחרון ומטורף ביותר, שהגיע לשוויון ארבע פעמים.

רדוואנסקה ניצחה את ונוס וויליאמס

אגניישקה רדוואנסקה הצליחה לרשום הערב (רביעי) הישג נהדר. הפולניה, המדורגת רביעית בעולם, עלתה לחצי גמר טורניר מיאמי היוקרתי כשניצחה, די בקלות יש לומר, 4:6, 1:6 את ונוס וויליאמס (134 בעולם). רדוואנסקה נזקקה לשעה ו-19 דקות בלבד על מנת להשלים ניצחון גדול ומרשים במיוחד מול האמריקנית המנוסה והמתקמבקת ומחכה כעת למריון ברטולי בחצי הגמר. אגב, לרדוואנסקה זהו ניצחון שני בקריירה מול ונוס, בשבעה מפגשים.

המשחק נפתח מצוין מבחינת הפולניה, ששברה כבר במשחקון הראשון ועוד על האפס ושמרה על ההגשות שלה בדרך ל-0:2. אלא שהאמריקנית לא נלחצה, שברה בעצמה ואיזנה ל-2:2. שני המשחקונים הבאים נגמרו בשבירות בדרך ל-3:3. הפולניה הצליחה להשיג שבירה נוספת ולעלות ל-3:5. האמריקנית עוד שמרה על ההגשות שלה, אבל בתום המערכה זה 4:6 לאגה. המערכה השנייה הייתה כולה של הפולניה, ששייטה בקלות ל-1:6 וסגרה משחקון, מערכה ומשחק בצורה הכי מרשימה שיש.

המשחק המאוחר הביא עימו את ההפתעה הגדולה ביותר של הטורניר עד כה וכנראה גם של עונת הטניס כולה. מריון ברטולי המדורגת 7, ניצחה בקלות יחסית את המדורגת 1, הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה, 3:6, 3:6.

אזרנקה הגיעה למשחק במאזן 0:26 העונה, אבל אחרי שהתקשתה גם בשלב שמינית הגמר, היא שוב לא נראתה במיטבה והצרפתייה ניצלה זאת בצורה מושלמת. ברטולי הייתה בטירוף כבר מהרגע הראשון ולמרות שהתקשתה מעט עם ההגשות, היא היממה את אזרנקה עם 0:4 מהיר. הבלארוסית עוד שברה פעם אחת בתגובה וחלמה על קאמבק, אבל ברטולי לקחה את המערכה.

המערכה הבאה נפתחה עם שבירות הדדיות ואזרנקה כבר עלתה ל-1:3, אלא שברטולי שוב נכנסה למצב רוח לוחמני וניצחה בקלות מדהימה את כל חמשת המשחקונים הבאים בדרך להשלים העפלה לארבע הגדולות, שם תפגוש את רדוואנסקה. המשחק ארך שעה ו-37 דקות וברטולי שברה לא פחות משבע פעמים.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully