וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר ייעדר בין שבועיים לארבעה

פורוורד הניקס סובל מפריצת דיסק בגבו התחתון, אך ייעדר לתקופה קצרה ממה שחששו. אנתוני: "חדשות טובות מאוד"

פורוורד ניו יורק ניקס אמארה סטודמאייר ייעדר בין שבועיים לארבעה, במהלכם יקבל טיפול בגבו התחתון בשל פריצת דיסק. כך הודיעו הניקס הערב (רביעי). "הרופאים הסכימו שאמארה יעבור טיפול ולא ניתוח ושיקום של האזור", אמרו הניקס בהודעה הרשמית שפירסמו.

בכל מקרה, הטיפול הרפואי אמור לאפשר לסטודמאייר לחזור לשחק כבר לפני תום העונה הסדירה ב-NBA ולא כפי שחששו תחילה. סטודמאייר, שגילה שהוא סובל מפציעה במהלך בדיקה ביום שני האחרון, הוא הקלע והריבאונדר השני בטיבו בניקס, והוא מעמיד ממוצעים של 17.6 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק העונה. לא רק סטודמאייר סובל מפציעה, אלא גם הרכז ג'רמי לין שיחמיץ את המשחק מול אורלנדו.

"העובדה שאמארה יחזור מהר יותר ממה שחשבו אלה חדשות טובות מאוד", אמר חברו לקבוצה אמארה סטודמאייר, "אני רק רוצה שהוא יהיה בריא, זה הדבר הכי חשוב בשבילו. גם לטובת הקבוצה, חשוב מאוד שהוא יהיה בריא". הניקס נמצאים כרגע במקום השמיני במזרח עם מאזן 25:25 ומובילה את מילווקי, לה יש מאזן 27:23 במקום התשיעי במזרח.

*** פורוורד אורלנדו גלן דייויס נקנס ב-35 אלף דולר בשל תנועה מגונה שביצע אל עבר אוהד בניצחון החוץ 101:117 על טורונטו השבוע. כך הודיעה מנהלת ה-NBA הערב. אגב דייויס עצמו הכחיש שביצע תנועה מגונה ואמר: "לא, היה לי דם על היד בגלל מכה שקיבלתי. היה לי דם על האצבע האמצעית, אז אולי חשבו שביצעתי תנועה מגונה כלפי מישהו, אבל לא עשיתי את זה. רק הורדתי את הדם מהאצבע שלי".

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully