וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לקורזיץ: "אני וכל העם מחזיקים לך אצבעות"

ראש הממשלה התקשר לברך את הגולשת שזכתה במדליית זהב באליפות העולם: "את צ'מפיונית". השרה לבנת: "אני מצדיעה לך"

לשכת העיתונות הממשלתית

וידאו באדיבות לע"מ

לי קורזיץ זכתה היום (רביעי) בפעם השלישית בקריירה באליפות העולם לשייט, לאחר שיום השיוטים האחרון בוטל וכך היא שמרה על המקום הראשון בקאדיס, ספרד. קורזיץ זכתה למענק של 100 אלף שקלים וזרם המברכים לא פסק לרגע.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם השייטת לי קורזיץ ואמר לה: "מזל טוב לי, את מייצגת את עצמך ואת המדינה שלנו בכבוד ובהצלחה. את צ'מפיונית, את הטובה בעולם. אני וכל עם ישראל מחזיקים לך אצבעות שתביאי מדליה גם באולימפיאדת לונדון".

שרת התרבות והספורט לימור לבנת התקשרה לברך את קורזיץ מיד לאחר זכייתה במדליה: "ברכות, קבעת היום הישג חסר תקדים בספורט הישראלי. הוכחת שניחנת לא רק בכישרון נדיר, אלא גם בכושר התמדה ונחישות יוצאי דופן. את ווינרית ופייטרית אמיתית שמביאה כבוד רב לספורט שלנו פעם אחר פעם. אני גאה בך ומצדיעה לך. עכשיו אנחנו עם הפנים ללונדון, ואני מחזיקה לך אצבעות שגם משם תשובי עם מדליה".

יושב ראש הוועד האולימפי, צבי ורשביאק: "לי הוכיחה שוב שהיא הגולשת הטובה ביותר בעולם, הישג ספורטיבי נדיר לכל הדעות וזאת למרות תקופה בריאותית לא נוחה שעברה עליה לאחרונה. עכשיו המשימה הגדולה שלה היא המשחקים האולימפיים בלונדון ואנו משוכנעים שקורזיץ תחזור כמדליסטית אולימפית. אנו שמחים שהקרנות הכספיות מוסיפות לחשבון הבנק שלה מענק של 100 אלף שקל ולמאמנה בן פינקלישטיין 50 אלף שקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully