וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מאלט: "מה שקורה לא משקף את המאמצים של מכבי"

28.3.2012 / 15:42

בסביבתו של השחקן מספרים כי הוא מאוכזב מאוד ממעמדו. במכבי תל אביב לא מתכוונים להשאיר אותו לעונה הבאה

בעוד מכבי תל אביב נמצאת במהלכה של הסדרה מול פנאתינייקוס וכפסע מהפיינל פור, דמונד מאלט, שעד לפני כמה חודשים היה קלע מוביל ביורוליג, מוצא את עצמו ממעט לשחק בשבועות האחרונים. האכזבה הרבה והתסכול ממצבו ניכרים על פניו במשחקים האחרונים, והשחקן אף שוחח על מצבו עם אנשים בסביבתו.

במכבי תל אביב אין כוונה להשאיר את מאלט בעונה הבאה, ובסביבת השחקן מספרים כי מספר קבוצות באירופה, איטליה וטורקיה ביניהן כמו גם שרלרואה הבלגית בה שיחק בתחילת העונה, מעוניינות בשחקן לעונה הבאה. סוכנו האמריקאי של מאלט קרייג מקנזי סיפר היום (רביעי) בשיחה עם וואלה! ספורט: "שחקנים כמו מאלט תמיד יכולים להיות מאוכזבים כשהם לא משחקים. כל מה שקורה בטח לא משקף את המאמצים שמכבי השקיעה והאנרגיה שהוא קיבל ממכבי כאשר מכבי ניסתה להחתימו".

עם זאת, סוכנו מנסה לשמור על אופטימיות: "הקבוצה מצליחה ודמונד הוא מנהיג אמיתי. יש שחקנים נהדרים בכל הקבוצות שעלו לשלב הזה שלא מקבלים הרבה דקות. זה קורה בשלב הזה בגלל אסטרטגיות של מאמן. צריך לכתוב יותר איך מאלט מתמודד עם זה בצורה טובה, איזה אדם נהדר הוא והעובדה היא שהוא לקראת סיכוי מצוין בקריירה להגיע לפיינל פור".

האם מצבו העגום של השחקן יגרום לעזיבתו טרם תסתיים העונה? "אני לא חושב שדמונד מאלט יעזוב את הקבוצה כמו השחקן השני שעשה במהלך היורוליג (ג'ון שייר, ו"כ). יש דברים בכדורסל שהם גדולים יותר מכל שחקן, מכבי צריכה להיות מאוחדת בשלב הזה".

דייויד בלו: ”אני מתגעגע למשפחה, בקיץ אקח החלטות”

בלאט מתריע: "אין לנו זמן לעכל לפני המשחק הבא בחמישי"

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully