וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ': "צריך לחשוב איך לעצור את אוחיון”

27.3.2012 / 22:57

מאמן פנאתינייקוס מתוסכל מהגארד אחרי עוד הפסד. בלאט: "אין לנו זמן לעכל". הנדריקס: "הרגשתי הקלה שהכדור נכנס"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב ניצחה הערב 62:65 (שלישי) את פנאתינייקוס ועלתה ליתרון של 1:2 בסדרה. ניצחון נוסף במשחק הביתי ביום חמישי יעלה את הצהובים לפיינל פור. כמו במשחק מספר 2, גם הפעם זה היה צמוד ודמרטי. הצהובים פתחו נהדר וברחו ליתרון דו ספרתי בסיום הרבע הראשון וברבע השני, אבל היוונים העיקשים חזרו בעזרת הגנה נפלאה. הרבע הרביעי היה צמוד, אבל מכבי תל אביב הצליחה בשיניים לשמור על היתרון עד לניצחון החשוב בסיום. ריצ'רד הנדריקס קלע שתיים חשובות ומן העבר השני ניק קלאת'יס החטיא שלשה שיכולה הייתה לשלוח את המשחק להארכה. יוגב אוחיון שוב היה נהדר עם 12 נקודות ודווין סמית הוסיף 11.

המאמן המאושר דיוויד בלאט סיכם את המשחק: "אני עכשיו חושב רק על המשחק ביום חמישי ואיך לנצח את פאו שלוש פעמים ברציפות. אנחנו צריכים לחשוב רק על המשחק ביום חמישי. היינו מצוינים במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה לא ביצענו עבודה טובה בהתקפה וזה השפיע עלינו גם בהגנה. איבדנו הרבה כדורים ואסור לעשות את זה מול פאו. אבל אני לא מאוכזב, נעשה תיקונים ונהיה טובים יותר ביום חמישי".

על המשחק הרביעי שיכול להיות המכריע אמר: "כדי לנצח נצטרך להיות טובים יותר. הלוואי עלי מה שאוברדוביץ' עשה בקריירה שלו. הנדריקס עשה כמה דברים גדולים לקראת סיום המשחק. היה משחק מעניין מאוד, אבל אין לנו זמן לעכל אותו כי אין לנו הרבה זמן עד יום חמישי".

ריצ'רד הנדריקס, שקלע את הסל החשוב במשחק, הוסיף: "הרגשתי הקלה כשהכדור האחרון שלי נכנס. לקח לו זמן להיכנס, אבל אני שמח שהוא נכנס. פאו היא קבוצה מצוינת וידענו שנצטרך להיות טובים וחזקים בכל רגע כדי לנצח. הסדרה עדיין לא גמורה, אנחנו כבר חושבים על המשחק הבא. תמיד אמרנו שהפיינל פור הוא המטרה שלנו, אבל אנחנו נמשיך לקחת כל משחק בזמנו והעבודה עדיין לא הסתיימה".

יוגב אוחיון: "היה משחק קשה מאוד, באנו אגרסיביים מההתחלה והראינו את הרצון להיות ראשונים לכל כדור. ניצחנו בכל הפרמטרים שהצבנו לעצמנו לפני המשחק. פשוט היינו ראשונים לכל כדור. אני רוצה להודות לקהל שנתן הצגה גדולה. הם היו השחקן השישי שתמך בנו ודחף אותנו. מעכשיו צריך להתחיל להתרכז במשחק ביום חמישי. אנחנו חושבים על עלייה לפיינל פור, אבל יודעים שצריך לבוא ולעשות את העבודה גם ביום חמישי".

דייויד בלו סיכם: "היה מאמץ קבוצתי, בעיקר בהגנה. עשינו הגנה מצוינת. חלק מהזריקות נכנסו ויש עוד משחק אחד לנצח. אני מקווה שאני אמשיך לקלוע. אני מרגיש רגוע ואני לא מתלהב מדי כי עדיין לא עשינו שום דבר. המשחק ביום חמישי לא יהיה קל".

שמעון מזרחי אמר: "זה עוד לא נגמר. אמרתי זה גם אחרי בערב הראשון וגם אחרי הערב השני ואני אומר את זה גם הערב. אנחנו צריכים להמתין ליום חמישי. יהיה קשה, קשה מאוד. יותר טוב להיות ב-1:2 מאשר ב-2:1. השחקנים שלנו הציגו הגנה מצוינת, נשמה ולב".

המאמן המפסיד, ז'ליקו אוברדוביץ': "מכבי הייתה ראויה לניצחון כי היא פתחה את המשחק בצורה אגרסיבית וטובה. קשה לי להבין למה התחלנו את המשחק ככה ולא היינו טובים כמו שהיינו צריכים להיות. במחצית השניה שיחקנו יותר טוב וצימקנו את הפער, אבל זה לא עזר לנו ובסופו של דבר הפסדנו בגלל פספוס זריקות חופשיות. המשחק הזה היה קשה מאוד גם עבורנו וגם עבור מכבי וגם המשחק הבא יהיה כזה. יוגב אוחיון שיחק מצוין ואני צריך להתחיל לחשוב איך לעצור אותו".


מה חושבים המומחים על המשחק?

צפו בתקציר הדרמטי של משחק מספר שלוש

ברצלונה כבר עלתה לפיינל פור באיסטנבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully