וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלזינגר תזכה במענק מעיריית ראשל"צ אם תזכה במדליה

הג'ודאית נפגשה עם ראש העירייה דב צור, ואמרה: "לא מתחרים בשביל הכסף, אבל נעים שיש מי שמעריך את ההישגים שלנו"

הג'ודאית אליס שלזינגר תזכה במענק של 60 אלף שקל מעיריית ראשון לציון אם תזכה במדליה כלשהי באולימפיאדת לונדון 2012, כך הבטיח הבוקר (רביעי) ראש עיריית ראשון לציון דב צור. שלזינגר המשתייכת למועדון עוצמה סמוראי-דו ראשון לציון אותו מנהל בן זוגה מאמן הנבחרת לשעבר פאבל מוסין הגיעה ללשכת ראש העירייה והתרגשה מהמחווה.

שלזינגר אמרה במפגש: "זה יפה שבראשון לציון יודעים לתת כבוד לספורטאים ולהמריץ אותם להישגים. אנחנו מתחרים לא בשביל הכסף, אבל נעים לדעת שיש מי שמעריך את ההישגים וחושב איך לתגמל ולתמרץ". שלזינגר בת ה-23 תתחרה בלונדון במשקל עד 63 קילו, לאחר שהבטיחה את הקריטריון הבינלאומי וגברה במאבק על הכרטיס הבודד על ירדן ג'רבי.

ראש העירייה דב צור אמר במפגש: "ספורט מבחינתנו, בין אם הוא תחרותי ובין אם הוא עממי, משמש כאמצעי למצוינות והישגיות. אנו משקיעים כסף ומאמצים רבים בתחום הזה מתוך מחשבה שמעבר לחינוך לאורך חיים בריא יותר הוא גם מכוון את העוסקים בו למצות את הפוטנציאל הטמון בתוכם. אליס כשגרירה נוספת של העיר בהחלט עונה על כל הקריטריונים הללו. היא ספורטאית מקצוענית שעובדת קשה כל החיים ומביאה כבוד רב לעצמה, למדינה וגם לעיר. החלטנו לתגמל אותה אם היא תביא כבוד לישראל ותזכה במדליה. בתמורה אליס תעביר אימונים לילדי העיר וגם תרצה בבתי ספר על הישגיות ומצוינות. אנחנו מאחלים לה הצלחה רבה".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully