וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון תל אביב ייצא לדרך בשישי הקרוב

קבוצת רצים מקניה ומאתיופיה ייטלו חלק במירוץ. סכום של 10 אלף דולר יינתן על שבירת שיא המרתון שנקבע ב-1992

ביום שישי הקרוב ייצא לדרך מרתון תל אביב, כשמארגני התחרות מעריכים כי כ-25 אלף רצים ו-100 אלף מעודדים ומשתתפים ייטלו חלק במירוץ. בין הרצים הבינלאומיים שייקחו חלק במרתון תרוץ גם קבוצה מקניה, בהם ג'וספאט קיפקמבוי רונו, שהגיע ראשון לקו הסיום בשנה שעברה, הנרי קיפקירוי צ'ומבה, שהגיע בשנה שעברה למקום השני וסמי טו, שהגיע בשנה שעברה למקום הרביעי.

מאמן הקבוצה סימון קיפרוטו בור בן ה-43 הינו אחד מרצי העבר הבכירים ובעל עבר מרשים של הישגים בתחרויות, הבטיח כי כל הרצים שיפרו את כושרם בעת האחרונה ועשויים להגיע אף השנה למקומות הראשונים בהישגים מרשימים לא פחות מ-2:07:00 שעות.

בנוסף תשתתף קבוצת רצים מאתיופיה בראשותו של רחמים גאשה. פיירה גמדה דאדי בן ה-28, הרץ המוביל מבין תשעת חברי המשלחת האתיופית, קבע לאחרונה תוצאה מצוינת של 2:12:00 ומאיים על המקום הראשון במרתון השנה. חבריו למשלחת ירדו לאחרונה כולם מ-2:16:00 במרתונים שונים ברחבי העולם.

פרס של עשרת אלפים דולר יינתן על שבירת שיא המרתון שנקבע בשנת 1992 ועומד על 2:14:55 שעות. במרתון השנה יתקיימו שבעה מסלולי ריצה בדרגות קושי שונות, ביניהן אף מסלול מיוחד לילדים באורך 420 מטר ומסלול עממי "גם אני יכול" של 4.2 קילומטר, שמאפשר לאלפי רצים בכל הגילאים והרמות להשתתף במקצים השונים.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully