וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "שמח שהרגנו את ההתמודדות"

מאמן ריאל מבסוט אחרי ה-0:3 על אפואל: "אין לה איכות, אבל היא מאורגנת". די מתאו על ה-0:1 מול בנפיקה: "כלום לא גמור"

ריאל מדריד עשתה הערב (שלישי) צעד ושלושת רבעי לקראת חצי גמר ליגת האלופות כשהביסה 0:3 בחוץ את אפואל ניקוסיה. צמד של קארים בנזמה ושער של קאקה סידרו לבלאנקוס ניצחון חוץ מרשים במיוחד, ונראה שהם כבר יכולים להתחיל להתכונן למפגש מול מארסיי או באיירן מינכן בחצי הגמר. אגב, אוהדי הקבוצה המקומית העריכו את ההישג של הקבוצה שלהם ונותרו במשך זמן רב ביציעים כשהם מריעים לשחקנים.

"לקח לנו הרבה זמן לכבוש את השער הראשון, אבל צריך לתת על כך קרדיט ליריבה שניצלה את היתרונות שלה בצורה מצוינת", אמר מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו בסיום, "כמובן שבאופן אישי אין לאפואל את הכישרונות שיש לקבוצות אחרות בליגת האלופות, אבל מבחינת ארגון ואופי הם היו פשוט פנטסטיים".

מוריניו המשיך ואמר: "אני שמח שהרגנו את ההתמודדות". בהמשך החמיא לנורי שאהין: "אנחנו מאושרים מאוד בשבילו. הוא בחור נהדר שנאבק עם מצב לא פשוט בריאל מדריד. ידענו שתהיה לנו הרבה החזקה בכדור ושזה יהיה יום טוב בשבילו".

קארים בנזמה סיפר: "זה היה משחק קשה מאוד, במיוחד במחצית הראשונה. המשחק השתפר אחרי המחצית, והשגנו ניצחון חשוב מאוד. אפואל היא יריבה חזקה מאוד והיא הקשתה עלינו. זה ניצחון חשוב, אבל זה עדיין לא נגמר. נרצה להפגין יכולת טובה מול האוהדים שלנו בגומלין. הייתה לי הזדמנות טובה להבקיע לפני שהבקעתי את השער הראשון, אבל בסוף הבקעתי פעמיים וזה מה שחשוב. עשינו עבודה טובה וצעד חשוב לעבר ניצחון בהתמודדות".

קונסטנטינוס חרלמבידס: "3:0 זה הפסד כואב, אבל שיחקנו טוב נגד אחת הקבוצות הטובות בעולם אם לא הטובה ביותר. הגענו רחוק במפעל וחווינו רגעים מדהימים שיישארו בזיכרון של כולנו. כל סוף הוא יפה. הייתה לנו שנה פנטסטית ואנחנו ראויים לכל מה שהשגנו".

מאמן המפסידה איבן יובאנוביץ': "הם לחצו אותנו ואחרי שספגנו, היה לריאל קל יותר לשחק טוב. אנחנו מאוכזבים, אבל התוצאה הוגנת. שיחקנו נגד אחת הקבוצות הטובות בעולם ונרוויח מכך שנלמד את הדינמיקה של משחק ברמה כזאת. בשבילי, השחקנים הראו הערב איזו עונה גדולה ואיזה מאמץ הם השקיעו. המשחק הזה מוכיח איזה שחקנים יש לי בקבוצה. זו הייתה שנה מוזרה. עבורנו זה כבוד גדול לשחק מול ריאל מדריד".

דויד לואיס: "תוצאה נהדרת בשבילנו"

גם צ'לסי עשתה את שלה בצורה נהדרת כשניצחה 0:1 בחוץ את בנפיקה ונראה שגם היא בדרך הכמעט בטוחה לחצי גמר ליגת האלופות. סלומון קאלו כבש את שער הניצחון בדקה ה-75 וסידר לבלוז יתרון משמעותי לקראת הגומלין בסטמפורד ברידג'.

"זו תוצאה נהדרת", אמר דויד לואיס שפגש את האקסית, "ידענו מה הקשיים בפניהם נעמוד ועכשיו ניקח את המשחק בחזרה ללונדון, שם תהיה לנו התמיכה של האוהדים שלנו. שום דבר לא גמור עדיין, אבל הראינו הרבה בגרות וניסיון".

מנג'ר צ'לסי רוברטו די מתאו אמר: "אתם יודעים איך זה בכדורגל, שום דבר עדיין לא גמור ויש עוד 90 דקות לשחק. עבר הרבה זמן מאז הפסד הבית האחרון שלהם וזה מעצים את ההישג שלנו". מאמן המפסידה ז'ורז'ה ז'סוס: "זה היה משחק טוב כמו שציפינו. צ'לסי היא קבוצה חזקה עם הרבה ניסיון באירופה. שלטנו כמעט בכל המשחק ויצרנו הרבה מצבים, אבל היינו חסרי מזל".

שוער צ'לסי פטר צ'ך אמר: "יש לנו תקוות ושאיפות גדולות בליגת האלופות השנה, כיוון שאנחנו במקום החמישי בליגה. אבל אנחנו יודעים שבנפיקה היא קבוצה טובה ומסוכנת מאוד. אנחנו שמחים בסך הכל". קשר הבלוז ג'ון אובי מיקל הוסיף: "אנחנו יודעים איזו קבוצה טובה הם. קשה מאוד לשחק כאן. עבדנו קשה, והצלחנו לנצל את ההזדמנות שלנו מצוין. לאחר מכן התחלנו לשחק טוב יותר והפכנו את החיים שלנו לקלים יותר". ראמירס, שפגש את האקסית שלו, אמר: "היה מיוחד מאוד לשחק כאן שוב. הייתי לחוץ לפני המשחק, לראות שחקנים ואוהדים של בנפיקה. הם קבוצה חזקה מאוד ויעשו לנו את החיים קשים גם בגומלין".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully