וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל הוגרלה עם רומניה, בלגיה ואירלנד

הנבחרת תשתתף במוקדמות אליפות אירופה, כשהראשונה תעפיל לשלב המוקדמות השני. 21:33 לרמה"ש על בני הרצליה

נבחרת ישראל הוגרלה היום (שלישי) לשלב הראשון של מוקדמות אליפות אירופה 2014. הנבחרת תתמודד על הזכות להעפיל לשלב השני בטורניר שייערך בבלגיה, בו היא תשחק בבית ג' מול רומניה, בלגיה ואירלנד, בין ה-8 ל-10 ביוני.

זו שתסיים במקום הראשון, תעפיל אוטומטית לשלב המוקדמות השני. שתי נבחרות שיסיימו במקום השני, עם המאזן הטוב ביותר מבין ארבעה בתים, יעפילו גם הן. למעשה, מארבעה בתים (16 נבחרות בסך הכל) יעפילו שש נבחרות לשלב השני, בו מדורגות 22 נבחרות. בקרוב תיערך הגרלת השלב השני, שיחל בסוף אוקטובר. בבית א' שובצו לטורניר המוקדמות הראשון - אוקראינה, קפריסין, פינלנד ולוקסמבורג. בבית ב' שובצו יוון, שוייץ, איטליה ובריטניה. בבית ד' שובצו אסטוניה, לטביה, טורקיה ומלטה.

* נבחרת הנוער של ישראל יוצאת לטורניר מוקדמות אליפות אירופה שייערך בסוף השבוע בנורבגיה. הנבחרת, שקיימה בחודש שעבר משחקי הכנה מול נבחרת רוסיה, תפגוש בטורניר נבחרות מצוינות כמו ספרד, מונטנגרו ונורבגיה. משחק הפתיחה יתקיים ביום שישי בלנגהאוס מול ספרד.

* א.ס רמת השרון ניצחה הערב את בני הרצליה 21:33 (10:20) בדרבי של השרון, שהיה משחק השלמה מהמחזור ה-19 בליגת העל. טלה דדה הוביל את רמת השרון עם תשעה שערים, דניאל שקלים 6, רן עפרון 5, בר מסורי 4, טונדיי עבדול ראשיד 3, בארי סלומון ואלכס סיצ'נקו 2 כל אחד, עומר לוסטיג ובוריס וקסמן 1 כל אחד. להרצליה: אדם יצחק 5, עמית וייסלר, מילוש טיצה 3 כל אחד, עידן יעיש, אייל קרן, ערן אברמוביץ' ו-ולדימיר זייאק 2 כל אחד, דן הבר ודניאל לינדגרן 1 כל אחד.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully