וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי באר יעקב מתקרבת להפועל תל אביב

הקבוצה של עידן פלדה גברה 86:90 על עירוני נהריה וצימקה את הפער מהאדומים לנקודה. נס ציונה גברה על אליצור יבנה 83:87

אחרי שהפועל תל אביב הפסידה במפתיע לעירוני רמת גן בתחילת השבוע, נמשך היום (שלישי) המחזור ה-24 בליגה הלאומית, ומכבי "איתי" באר יעקב ניצלה זאת כדי לצמק את הפער מהאדומים לנקודה. הקבוצה של עידן פלדה, שחסרה את יועד בית יוסף, התקשתה מול עירוני נהריה, אבל בסופו של דבר חזרה ממשחק החוץ בצפון עם ניצחון 86:90.

באר יעקב, שהשיגה ניצחון שלישי ברציפות, הובילה רק בשלוש כשנותרו שלוש דקות וחצי לסיום המשחק אחרי שתי נקודות של ערן סעודאי לנהריה. שלשה גדולה של נייט מילר ביססה את היתרון של האורחים, אך ג'רון רוברטס ואבי אליהו השאירו את המארחים במשחק. דרו האוזמן העלה לשלוש הפרש עם נקודה מהקו, אליהו דייק עם שתי הזריקות שלו בצד השני, אבל האוזמן סגר את הסיפור מהקו. מילר סיים עם 26 נקודות לבאר יעקב, ואיגור סימין הוסיף 16. 20 הנקודות של אליהו לנהריה לא הספיקו.

בקרב ישיר על המקום השלישי, עירוני נס ציונה גברה על אליצור יבנה 83:87, אבל המפסידה ממשיכה לצעוד במקום השלישי בפער של שלוש נקודות. דקה לסיום, אלעד הופמן עם סל חשוב צימק ליבנה את התוצאה ל-82:79 לנס צוינה, דן בנק קלע ארבע רצופות מהקו וטיפס לשבע לזכות נס ציונה, וגם הנקודות של תומר דראי לא עזרו ליבנה שירדה מנוצחת. בנק וגייב בלייר סיימו עם 19 נקודות כל אחד לנס ציונה, בריאן ליאנג סיים עם 23 נקודות ליבנה.

הפועל עפולה, שעדיין קורצת לכיוון המקום הרביעי שיסדר לה בפתיחת שלב הפלייאוף את הביתיות, השיגה ניצחון שני ברציפות אחרי 78:80 בחוץ על הפועל קרית טבעון. שלשה של ג'וש גומז מטבעון כפתה 78:78 כשנותרו שש שניות לסיום, אבל גרג טודניק וגיא כהן הכריעו את המשחק לטובתה של עפולה מהקו. רוי בוקר סיים עם 19 נקודות למנצחים, טודניק ואלעד אליהו סיימו עם 16 נקודות כל אחד. אצל המפסידים, קובי אייזיק סיים עם 18.

אליצור רמלה, שמקווה להשתחל אל הפלייאוף, השיגה ניצחון ביתי 91:92 על מכבי הוד השרון אחרי שהמשחק הצמוד הוכרע עם סל של רותם ברזילי חצי דקה לסיום וסטייסי מורגן הוסיף נקודה חשובה מהקו. מורגן סיים עם 24 נקודות, בעוד אצל המפסידים היה זה חאבי גונזאלס שקלע 22. בקרב התחתית המסקרן בין הפועל כפר סבא להפועל לב השרון, ניצחו הכפר סבאים 82:89. 29 נקודות של אריק מקולום סידרו למארחים את הניצחון, כשאצל המפסידים הבולט היה שון ריי שסיים עם 20 נקודות.

במשחק מסקרן נוסף, עירוני קרית אתא ניצחה בהארכה 112:116 את הפועל יקנעם/מגידו. 16 שניות לסיום, גל חלמיש מקרית אתא שלח את המשחק להארכה אחרי שלשה ענקית, שקבעה 98:98. בחמש הדקות הנוספות של המשחק, אבי ננישווילי וטוני יאנגר הכריעו את המשחק מהקו. לני דניאל סיים עם 29 נקודות למנצחים, יאנגר הוסיף 23. אצל המפסידים, ינעם אירם וסולומון בוזמן סיימו עם 28 נקודות כל אחד.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully