וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 90 דקות לעדן בן בסט, ברסט הסתבכה בתחתית

קבוצתו של החלוץ הישראלי הפסידה 2:1 לסושו ומקדימה את הקו האדום בהפרש שערים. פ.ס.ז' הפסידה 2:1 לנאנסי

המחזור ה-30 בצרפת יצא הערב (שבת) לדרך עם משחקי התחתית, כאשר בסופו של הערב פריס סן ז'רמן פספסה הזדמנות לחזור לפסגה אחרי שהפסידה 2:1 לנאנסי בחוץ. משחקה של המוליכה מונפלייה מול מארסיי נדחה ל-11 באפריל, בעקבות גומלין ליגת האלופות שמצפה לתכולים ביום שלישי. בתחתית החמיר מצבה של ברסט, שהפסידה 2:1 לסושו וכעת מקדימה את הקו האדום רק הודות להפרש שערים. אוקזר האחרונה, ללא בן שהר הפצוע, חזרה לחיים עם 0:2 על ולנסיין.

סושו - ברסט 1:2

עדן בן בסט הוזז מעמדת החלוץ המרכזי בחזרה לכנף השמאלית, כשברסט ניסתה להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה בקרב התחתית החשוב. האורחים הגיעו אחרי שלושה הפסדים רצופים, ושינוי העמדה של בן בסט עבד כבר בדקה השנייה. הישראלי הוכשל בצד שמאל על ידי סבסטיאן קורשיה, וברונו גרוז'י כבש בבעיטה חופשית. אלא שסושו המשיכה במגמת ההתאוששות שלה והפכה את התוצאה כדי להיצמד אל ברסט עם 30 נקודות. מודיבו מאיגה השווה עבור סושו בדקה ה-77 עם נגיחה טובה, וחמש דקות לאחר מכן המחליף סלואן פריבה נגח את שער הניצחון. ברסט מקדימה את הקו האדום בזכות הפרש שערים בלבד.

נאנסי - פריס סן ז'רמן 1:2

החמצה גדולה לקבוצה העשירה מהעיר האורות, שיכלה לעלות לפחות זמנית למקום הראשון, אבל בסופו של דבר נותרה שניה למרות שיש לה משחק אחד יותר מאשר למוליכה מונפלייה. בקאיי טראורה העלה את המארחת נאנסי ליתרון מפתיע בדקה ה-18. מוחמד סיסוקו השווה זמנית לפ.ס.ז' בדקה ה-50, אבל בסופו של דבר היה זה יוהאן מולו, שכבש שער ניצחון דרמטי לנאנסי בדקה ה-89.

אוקזר - ולנסיין 0:2

ללא בן שהר שסובל ממתיחה, נועלת הטבלה השיגה ניצחון ראשון ב-2012 וחזרה לתמונת ההישרדות. ולנסיין, למרות הניצחון על ראן במחזור הקודם, עדיין לא רשאית לנוח על זרי הדפנה והיא חיפשה ניצחון היסטורי בסטאד אבה דשאן, אבל אוקזר העניקה לז'אן גי ואלם שלוש נקודות בבכורה הביתית. קאמל שאפני כבש את הראשון בדקה ה-24 ודניס אולייש סגר עניין בדקה ה-66.

משחקים נוספים:

סנט אטיין - ניס 3:2
לסנט אטיין: מקס גראדל (22), סילבן מרשל (42). לניס: אנתוני מונייה (35 ו-56), פרנסואה קלרק (89)

בורדו - דיז'ון 1:1
לבורדו: בנואה טרמולינאס (71 בפנדל). לדיז'ון: תומא גרבר (90)

לוריין - אוויאן 1:0
לאוויאן: בריס ג'ה ג'ג'ה (19)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully