וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת נפגש עם עובדי קניון מלחה שנפגעו בהתפרעות

ראש עיריית ירושלים שמע מהעובדים על האירוע שבו הותקפו ע"י אוהדי בית"ר ירושלים: "צריך למצות עם האשמים את הדין"

על רקע האירוע המכוער שבו אוהדי בית"ר ירושלים תקפו פועלים ערבים בקניון מלחה לאחר הניצחון על בני יהודה בשבוע שעבר, נפגש הערב (שלישי) ראש עיריית ירושלים ניר ברקת בלשכתו עם עובדי הקניון הערבים שנפגעו בהתפרעות.

ברקת שמע מהעובדים על שאירע, ואמר: "אני מגנה את האלימות והבריונות הזו בכל תוקף. היא לא מאפיינת את הרוב המוחלט של אוהדי בית"ר והם צריכים להתבייש בהתנהגות הזו. עלינו לשמור על הדו קיום בעיר, צריך להרגיע את הרוחות ולמצות עם האשמים את הדין. אוהדי הספורט צריכים להבין שאהדה צריכה לבוא לידי ביטוי במובנים החיוביים ולא בשלילת האחר, ברגע שמבינים זאת, הספורט הופך בריא, חיובי וחינוכי.

"אני מכיר את רובם הגדול של אוהדי בית"ר, יודע שהם לא שותפים לכך ומגנים כמוני כל ביטוי של אלימות", המשיך ברקת. "מי שמייצר אלימות, בסוף מפסיד. אנחנו נילחם בתופעת האלימות יחד עם הרוב השפוי ועם כל מי שמחפש דו קיום בירושלים".

כזכור, כמה מאות אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו לקומת האוכל בקניון והחלו בחגיגה של שירים ושמחה. כשראו מספר עובדים ערבים טיבלו אותה בשירים גזעניים כמו "מוחמד מת" ו"מוות לערבים" בכדי להתגרות בהם. אסי קראדי, עובד באחת החנויות בקניון, סיפר כי "זו היתה ההשתוללות והשמחה הרגילה של האוהדים כמו אחרי כל המשחקים במשך איזה חצי שעה, אחרי זה קרה משהו בצד השני שגרם להתלקחות וכולם עזבו את השולחנות אוכל ורצו אחרי הפועלים הערבים, והעובדים הערבים האחרים באו לעזור להם. אוהדי בית"ר אמרו שאחד הערבים שהתגרו בו נתן לאחד מהם מכות עם מטאטא ואז כולם התנפלו עליו ועל החבר שלו, אחרים אומרים שהוא רק התגרה עם המטאטא, אבל מה זה משנה? תעמוד אתה חצי שעה מול ההתגרות הזאת ונראה אותך לא מגיב?".

קראדי הוסיף: "מכאן הייתה מהומת אלוהים. הפועלים הערבים כבר היו משהו משני, האוהדים רבו עם המאבטחים מכות רצח וזה נראה מאוד מסוכן. מזל גדול שהגיעו משטרה ומג"ב ועשו בתוך שתי דקות סדר. לא מבין את כל הסדרי אבטחה. מה, לא יודעים שמאות אוהדי בית"ר שנכנסים אחרי משחקים וחוגגים עשויים להתפרע? חצי שעה הם עשו כאן בלאגן על השולחנות וקיללו ולא עשו כלום ורק שהתחיל כל הבלאגן זימנו כוחות נוספים, זו בושה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully