וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "לא יודע אם אלחץ את ידו של גווארדיולה"

חלוץ מילאן לא סולח למאמן בארסה לפני רבע גמר האלופות (ד', 20:45, ספ'5). באיירן במארסיי, ריברי: "מתרגש, אך רוצה ניצחון"

אמנם חלפו רק שבועיים, אבל התגעגענו. באמת שהתגעגענו ורבע גמר ליגת האלופות כבר ממש כאן. שני המשחקים שינעלו את סבב המשחקים הראשונים ברבע הגמר ייערכו מחר (רביעי) ויפגישו בין מילאן והאקס זלאטן איברהימוביץ' לברצלונה ובין מארסיי לבאיירן מינכן עם האקס פרנק ריברי.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. רויטרס
המפגש השלישי השנה יאיר פנים לחלוץ השבדי? איברהימוביץ' באימון המסכם/רויטרס

מילאן - ברצלונה (ד', 20:45, ספורט 5 ו-HD)

ערב המשחק, עסקו כולם בנושא אחד: המפגש המחודש בין חלוץ מילאן זלאטן איברהימוביץ' למאמן ברצלונה פפ גווארדיולה. בין השניים, כידוע, לא שוררים יחסי אהבה זכר לעונה בה העביר השבדי בקאמפ נואו

"האם אלחץ את ידו? אני לא יודע. מה שקרה, קרה. לגווארדיולה ולי יש בעיות אחד עם השני? יש לו את הבעיות שלו ולי יש את שלי. העבר הוא העבר". אמר זלאטן. השבדי נשאל לגבי האמירה של נשיא בארסה ז'ואן לאפורטה לפיה החתמת החלוץ הייתה טעות וענה: "זה לא מה שהוא אמר לפני שהחתים אותי".

על המשחק עצמו אמר: "אני מכיר את עצמי ואת היכולות שלי כמו גם את האיכויות של חבריי לקבוצה. אנחנו לא מודאגים. כולנו נצטרך לשחק משחק מושלם. אנחנו משחקים נגד הקבוצה הכי טובה בעולם, אבל אין לנו מה להפסיד. ברצלונה הראתה שהיא הטובה בעולם בחמש השנים האחרונות. מסי ובארסה היו מצליחים גם בסרייה A. לשום קבוצה בעולם אין יכולות כאלה, גם לא לריאל מדריד".

גווארדיולה דווקא החמיא ליריבה ולחלוץ השבדי: "מילאן היא קבוצה חזקה ואגרסיבית, שעולה לכל משחק במטרה לנצח ויש לה שחקנים התקפיים טובים מאוד כמו איברה, שיודע למצוא פתרונות למצבים. הוא שחקן מצוין".

מסמיליאנו אלגרי הוסיף: "אין לנו פרפרים בבטן. אנחנו בשמונה האחרונות של אירופה וזה לא קרה בארבע שנים האחרונות. ברור לנו שזהו רבע הגמר הקשה ביותר שיכולנו לקבל, אבל למרות שברצלונה פייבוריטית גם לה יהיה קשה. אנחנו מכירים את הנקודות החזקות שלהם ואין בנו פחד. נצטרך לשחק בזהירות, לצמצם את הטעויות, אבל עם אומץ ומנטאליות התקפית.

"לא נשחק כמו אינטר של מוריניו בחצי הגמר ב-2010 בגלל האופי של השחקנים. אינטר הייתה קבוצה פיזית ואנחנו יותר טכניים. מילאן הנוכחית לא בנויה להגן עם כל השחקנים ליד הרחבה", סיכם המאמן.

מילאן חוזרת למעמד רבע הגמר לראשונה מאז עונת 2006/7, אז זה נגמר עם זכייה בגביע. אגב, הרוסונרי מעולם לא הפסידו משחק ביתי ברבע גמר אירופי (14 משחקים). ברצלונה, מנגד, מחפשת העפלה חמישית ברציפות לשלב חצי הגמר מה שישווה את השיא של ריאל מדריד, שעשתה זאת בין השנים 1956 ל-1960.

ועוד קצת מספרים. ברצלונה לא הפסידה משחק במסגרת אירופית מאז ה-2:1 מול ארסנל בשמינית הגמר אשתקד וניצחה את כל ששת משחקי החוץ האחרונים שלה במפעל תוך שהיא כובשת 18 שערי זכות. הניצחון האחרון של מילאן על בארסה היה 0:1 באוקטובר 2004, מאז ניצחו הקטלאנים שלושה מפגשים ושניים נוספים הסתיימו ללא הכרעה.

בצד המקצועי, רוביניו צפוי לחזור להרכב הרוסונרי אחרי שבועיים של פציעה ולפתוח לצידו של זלאטן. המגן הימני איגנציו אבאטה ייעדר ודניאלה בונרה צפוי לפתוח. לגווארדיולה אין חיסורים יוצאי דופן למעט המגן אדריאנו הפצוע.

מארסיי - באיירן מינכן (ד', 20:45, ספורט 5+)

הבווארים נמצאים לאחרונה בכושר פשוט חלומי, לאחר שהתאוששו ממשבר קשה עם שתי שביעיות רצופות בליגה ובליגת האלופות ועם עוד שישייה על הרטה ברלין ועלייה לגמר הגביע וניצחון 1:2 חשוב מאוד על האנובר בשבת האחרונה. מנגד, מארסיי נמצאת בתקופה פשוט רעה. הקבוצה הצרפתית הפסידה בשבעה משמונת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, כשרק 1:1 מול ניס בשבת עצר קצת את הרצף השלישי. אם זה לא מספיק, מארסיי תיאלץ להסתדר ללא השוער המושעה סטיב מנדאנדה והבלם סולימאן דיאוורה הפצוע, שגמר את העונה.

מאמן באיירן מינכן, ששואפת להגיע השנה לגמר המפעל, ותצטרך בשביל זה גם לעבור את המנצחת במפגש בין אפואל ניקוסיה לריאל מדריד, יופ היינקס אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו לוקחים את היריבה ברצינות מירבית. מארסיי ניצחה השנה פעמיים את דורטמונד והדיחה את אינטר".

עם כל הכבוד להיינקס, הזרקורים כולם יופנו לפרנק ריברי שיפגוש את האקסית. "אני מרגיש כמו בבית במינכן. המועדון הוא משפחה גדולה ודואגים לנו כל הזמן", אמר ריברי, "אני חזרתי לשיאי ומאושר מאוד. אני תמיד שמח לחזור למארסיי, יש לי הרבה זכרונות מכאן, אבל אני משחק בבאיירן, אנחנו רוצים להשיג כאן תוצאה טובה ולעבור בגומלין".

גם היינקס התייחס לקרב של הקשר הצרפתי מול קבוצתו לשעבר: "ריברי רצה לקבל אותם בהגרלה ואנחנו מבינים את הרגשות שלו, אבל תזכרו שיש לו עונה מדהימה וזה יהיה נהדר אם הוא יוכל לזכות בגביע אירופי". היינקס עלול להסתדר שוב ללא בסטיאן שווינשטייגר, שעדיין לא כשיר ב-100 אחוזים, אך בכל זאת נסע עם הקבוצה לצרפת וייכלל בסגל.

מארסיי, שהגיעה לרבע הגמר הראשון שלה בליגת האלופות מאז 1993, תנסה לצאת מהתקופה הלא טובה שלה דווקא מול סגנית מוליכת הבונדסליגה. "הדימום עדיין לא עצר, אבל לפחות הנחנו עליו תחבושת", הסביר דידייה דשאן את התחושות אחרי התיקו מול ניס, שקטע את הרצף הרע של קבוצתו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully