וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "אנחנו לא רוצים לאכזב את הקהל"

המחבט הבכיר של ישראל מוכן למפגש הדייויס מול פורטוגל בעוד 10 ימים: "הציפייה היא גדולה. זה מפגש קריטי, חשוב לנצח"

מפגש גביע הדייויס בין נבחרת ישראל לפורטוגל במסגרת הבית האירופי-אפריקני מספר 1 יחל בעוד 10 ימים, ודודי סלע כבר נרגש לקראתו. המחבט הבכיר של ישראל חזר ארצה לאחר מספר טורנירי הכנה בארצות הברית, ומחכה ללבוש שוב את מדי הנבחרת.

"הציפייה למפגש ביתי היא תמיד גדולה", אמר סלע. "מעבר לזה שאנחנו רוצים לנצח, אנחנו עוד יותר רוצים לא לאכזב את הקהל. זה מפגש חשוב, אולי אפילו קריטי. ניצחון ישים אותנו באפשרות לעלות, אבל הפסד ילחץ אותנו לפינה, בידיעה שאם נפסיד נרד בית. בגלל זה חשוב לנצח וחשוב שיגיע הרבה קהל. בלעדיו נהיה בבעיה".

על היריבים הפורטוגלים, רוי משאדו (80 בעולם) ופרדריקו ז'יל (85), אמר סלע: "הם חבר'ה נחמדים מאוד, אבל לא על המגרש. יש להם דם חם ורצון גדול לנצח. אמנם שניהם מעדיפים חימר, אבל הם כבר הוכיחו לי שהם מסוכנים גם על משטח מהיר. אני רק יכול לקוות ואעשה הכל כדי שנהיה טובים יותר.

בתוך כך, סוכם על שיתוף פעולה חדש בין חברת מכוניות היוקרה אינפיניטי לאיגוד הטניס. לפי ההסכם בין הגופים, תאמץ אינפיניטי את נבחרת הדייויס במפגש הקרוב מול פורטוגל. אינפיניטי תספק לנבחרת ארבעה רכבי יוקרה, אשר ישמשו אותה במהלך התחרות. הרכבים שיסופקו לנבחרת הינם ג'יפ מדגם FX37, רכב הקרוס אובר קופה הקומפקטי EX37, רכב הספורט G37coupe ורכב הסדאן 37G.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully