וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בשייט: לי קורזיץ הבטיחה מדליה

ביטול יום השיוטים קבע כי קורזיץ תגיע מהמקום הראשון לשיוט המדליות. גברים: משיח וצוברי איבדו סיכוי לזכות במדליה

הרוחות הסוערות בקאדיס, ספרד, גרמו לביטול יום השיוטים השישי באליפות העולם, והדבר שיחק לטובתה של לי קורזיץ. הגולשת הישראלית, שמוליכה את תחרות הניל פרייד לנשים עם פער מבטיח מהמקום הרביעי, תנסה לשמור על המקום הראשון, אך בכל מקרה כבר הבטיחה לעצמה מדליה לקראת השיוט האחרון שייערך מחר (רביעי).

לקורזיץ 17 נקודות שליליות במאזן, כשאחריה ניצבות גולשת מפולין עם 21 נקודות שליליות, אלסנדרה סנסיני האיטלקייה עם 27 נקודות שליליות ובריטני שואו הבריטית רביעית עם 48 נקודות. שואו לא תוכל לעבור את קורזיץ', שתנסה לשמור על הזהב בשיוט המדליות, בו תיטול חלק גם מעיין דוידוביץ' המדורגת שמינית.

הקרן לספורטאים מצטיינים, המנוהלת על ידי הוועד האולימפי בישראל, כבר הודיעה כי תעניק לקורזיץ מענק מיוחד על זכייה במדליה באליפות העולם. אם קורזיץ תזכה בזהב, באותו מקום בו עשתה זאת בפעם הראשונה שלה באליפות העולם ב-2003, היא תקבל מענק בסך 100 אלף שקלים ומאמנה יקבל כמחצית הסכום. עבור מדליית כסף היא תקבל 70 אלף שקלים ועבור ארד 50 אלף.

אצל הגברים, נמרוד משיח ושחר צוברי כבר לא יוכלו לזכות במדליה בתחרות. השניים אמנם הבטיחו את מקומם בשיוט המדליות בעקבות ביטול היום, אך הפער ביניהם לבין הראשונים גדול מדי. משיח נמצא כרגע במקום השישי, ומה שנותר לו הוא לנסות ולהגדיל את הפער מצוברי התשיעי שנלחם איתו על הכרטיס היחיד לאולימפיאדת לונדון. כזכור, משיח מוביל על צוברי בניקוד המצטבר שלהם (21 נקודות לעומת 7) ולשניים נותרה עוד תחרות בהולנד בחודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully