וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה סיני: "בלי להצליח בשני המשחקים הבאים לא נישאר"

27.3.2012 / 13:24

משה סיני ניתח עם שחקני מכבי פתח תקוה את המצב בטבלה לקראת הפועל חיפה ובאר שבע. לוזון לא נכח: "נמאס לו לצעוק"

"יש לנו שני משחקים, עכשיו צריך לתת את הנשמה. אם בשניים האלה לא נעשה את העבודה, זה מאוחר מדי. לא נוכל להישאר בליגה". כך אמר היום (שלישי) מאמן מכבי פתח תקוה משה סיני לשחקניו לפני אימון הבוקר שערכה הקבוצה, זאת בעקבות ההפסד לבית"ר ירושלים.

סיני רואה את שני המשחקים הקרובים כאלה שיכריעו האם הקבוצה תישאר בליגה. במחזור הבא תארח הקבוצה את הפועל חיפה, ולאחר מכן תצא למשחק חוץ בבאר שבע. המשחק הזה יהיה המחזור השלישי מתוך שבעה משחקים בפלייאוף.

שחקני הקבוצה שיערו לפני האימון שעמוס לוזון יגיע כדי לנזוף בהם, אבל הנשיא לא הגיעו ועל כך הם אמרו: "כמו שאמרנו לפני שבועיים, אין להם יותר כוח לצעוק עלינו. כל שחקן ושחקן מבין כאן את החשיבות של שני המשחקים הקרובים. אם לא נוציא לפחות ארבע נקודות, יהיה קשה מאוד להישאר". משכורות פברואר, אגב, עדיין לא חולקו.

כזכור, בסוף השבוע נמתחה ביקורת חריפה על סיני. הביקורת נשמעה ביציע הכבוד ברמת גן, בו נכחו מספר חברי הנהלה ומקורבים למועדון, שמתחו ביקורת גם על מתן אוחיון וויקטור מרעי. סיני רשם אתמול משחק שביעי ללא ניצחון, מאז ה-4 בפברואר. הוא פתח את הקדנציה שלו עם שני ניצחונות רצופים על רמת השרון ומכבי תל אביב, וניצחון נוסף בגביע על סכנין, אבל מאז הקבוצה לא מצליחה לנצח.

אצל השחקנים היה גם מי שגונן על המאמן כשאמר: "מה רוצים מסיני? החליפו פה עשרה מאמנים וכלום לא עוזר. יש כאן שחקנים ששומרים על הרגליים שלהם כאילו הם בלרינות". נציגי גנט ימשיכו לעקוב אחר דני פרדה, למרות שלא הרשים במשחק האחרון.

דעה: חוסר המנהיגות של משה סיני פוגע במכבי פתח תקוה

ביקורת חריפה במכבי פתח תקוה על משה סיני אחרי ההפסד לבית"ר

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully