וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש: "עוד חודשיים בכלל לא נזכור את זה"

מיאמי ספגה הפסד שני רצוף, כריס בוש לא מודאג, דווין וויד: "זו רק מהמורה". בינתיים ניו יורק בלחץ: כרמלו אנתוני חוזר להנהיג

מיאמי ספגה הלילה הפסד שני ברציפות, 105:90 לאינדיאנה, ובקבוצה הלחוצה עם הציפיות הגבוהות, שני הפסדים אף פעם לא מתקבלים בקלות, גם כשהם מגיעים במשחקי חוץ קשים מול קבוצות טובות (אוקלהומה סיטי ואינדיאנה).

היו דברים יותר מטרידים מההפסד עצמו. אחרי שמיאמי רשמה הפסד חוץ מספר 11 העונה (רק 11:15 דרכים, 57 אחוזי הצלחה) היא מתרחקת משיקגו בפסגת המזרח (3.5 משחקים מאחוריה), והפעם ההפסד הגיע אחרי שמיאמי פיגרה 49:33 בכדורים החוזרים ורשמה 17 איבודי כדור.

"עם חלק מהאיבודים אפשר לחיות", יודע לברון ג'יימס, "אבל חלק מהם היו פשוט חוסר זהירות. אלה דברים שאתה לא אוהב לראות". מנגד, לברון (שקלע 24 נקודות ב-9 מ-21 מהשדה ורשם שישה איבודים) ראה שהחברים שלו קצת עייפים, ומיאמי הנלהבת בדרך כלל קלעה הפעם רק 4 נקודות בהתקפות מתפרצות. "כל קבוצה עוברת רגעים כאלה בעונה", אומר לברון, שמנסה להסביר את הכבדות היחסית: "זה לא שאנחנו הקבוצה הכי צעירה בליגה. הלילה לא היו לנו מספיק אנרגיות".

כריס בוש ניסה להרגיע את העניינים. "אנחנו בסדר", הוא אומר, "עוד חודש או חודשיים מעכשיו, אנחנו בכלל לא נזכור את זה. בזמן הנכון אנחנו נשחק את הכדורסל הכי טוב שלנו. חשוב לגייס את כל הניסיון שלנו ופשוט לחזור בזמן הנכון, והכל כבר יסתדר".

בוש היה אנמי מול אוקלהומה סיטי, ואחרי שקלט רק 2 כדורים חוזרים מול הת'אנדר, הוסיף 5 מול הפייסרס. "אנחנו פשוט בחלק הקשה של לוח המשחקים", סבור בוש, "לחלק מהמשחקים אתה מגיע תשוש, ואנחנו מעט מתקשים עכשיו". דווין וויד מסכם: "זו התקופה הזאת בשנה שבה אתה נתקל במהמורות בדרך. נהיה חייבים לעשות התאמות לפני המשחק הבא ביום חמישי". היריבה, אגב, היא האלופה דאלאס, בשחזור הגמר מאשתקד.

ניו יורק פוחדת: כרמלו שוב המנהיג

ניו יורק שוב חוזרת למצב הישן והמוכר, ולא בטוח שהיא כל כך אוהבת אותו: הניקס צריכים שוב להתבסס על כרמלו אנתוני. היו כמה ימים של אופוריה בניו יורק כשהקבוצה פרחה תחת ג'רמי לין (אופוריה שנעלמה כמובן), לאחרונה היא שוב נהנתה מכושר טוב של אמארה סטודמאייר (שקלע 18 נקודות ב-57 אחוז בחמשת המשחקים האחרונים), אבל עכשיו כרמלו זה כל מה שנשאר לה. וזה מדאיג.

הניקס התבשרו הלילה שהפציעה בגב של אמארה סטודמאייר היא יותר מסובכת מההערכות הראשוניות, ושהוא ייעדר תקופה ממושכת, לא ברור מה אורכה. "זה לא משהו שאתה מאחל לשום שחקן, בטח לא לאמארה", אמר המאמן מייק וודסון, שסבור שהאיש הגדול עלול להזדקק לניתוח, "אבל הוא בחור צעיר, והוא יצטרך להתאושש מזה. נקווה שחוות הדעת השנייה תהיה טובה יותר".

הפסימיים טוענים שהוא גמר את העונה, היו שהעריכו שהוא יחזור מהר מהצפוי, אבל גם האופטימיים יסתפקו בכך שהוא יגיע לפלייאוף. השאלה היא אם הניקס בכלל יגיעו לפלייאוף. הלילה ניו יורק עשתה צעד חשוב כשגברה על מילווקי 80:89 בקרב על המקום השמיני במזרח (הפער בין הקבוצות כרגע עומד על 2.5 משחקים לטובת הניקס), אבל אחרי שאיבדה את האיש ששווה 100 מיליון דולר, ואחרי ששיחקה הלילה בלי ג'רמי לין וג'ארד ג'פריס הפצועים - היא תלויה שוב בכרמלו, שקולע העונה 20 נקודות למשחק ב-40 אחוז מהשדה.

"זה מצב שכיף להיות בו", אמר כרמלו (שכמובן התייחס לאחריות, ולא לפציעות), "זה דורש ממני להעלות את הרמה ולקחת על עצמי יותר. אני אוהב את הרגעים האלה". בין אם הם רוצים או לא, כרמלו הוא האיש של ניו יורק. "הוא פורח ברגעים האלה", מבטיח טייסון צ'נדלר, "מלו תמיד היה אחד הסקוררים הטובים בליגה, אם לא הטוב שבהם. הוא ספג הרבה ביקורות, אבל לדעתי יש לו יופי של שנה".

מייק וודסון מסכם את העניין בפשטות. "אין טעם להסתכל אחורה", אומר המאמן שמחזיק במאזן 1:7, "אנחנו חייבים להמשיך, ולנצח משחקים". זה לא יהיה כל כך פשוט.

מיאמי הפסידה לאינדיאנה, ניו יורק ניצחה בלי אמארה

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully