וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק עזוז: "הוכחנו שאנחנו קבוצה שמשחקת עד הסוף"

27.3.2012 / 11:25

מגן בני יהודה לאחר הניצחון בקרית שמונה: "שכחו שגם לנו יש מטרות". אוהד הקבוצה: "נזכרתי במכבי חיפה לפני שנתיים"

בני יהודה הפכה אמש (שני) למשביתת השמחות הרשמית של ליגת העל. לפני שנתיים קלקלו הזהובים את האליפות של מכבי חיפה ואמש הגיעו השחקנים של יוסי אבוקסיס לקרית שמונה, ניצחו 0:1 משער של שלו מנשה ובכך דחו את חגיגות האליפות של הצפוניים בשבוע אחד לפחות.

מעבר למאבק על שלוש נקודות והמטרות בפלייאוף העליון, זה היה גם משחק על כבודם של השחקנים, שלא ממש נספרו לקראת המשחק הזה. בעוד כולם היו עסוקים בהקפת האליפות והנפת הצלחת של קרית שמונה, דיברו בבני יהודה ערב המשחק על כך שהם לא רוצים לשמש תפאורה וכי הם באים במטרה לנצח את המשחק הזה.

"לא ספרו אותנו כל השבוע, וחבל", אמר המגן איציק עזוז בסיום המשחק. "אנשים כנראה שכחו שגם לנו יש מטרות משלנו. ידענו שזה המשחק שיכול להביא אותנו בחזרה למאבק על הכרטיס לאירופה וכולם נתנו משחק הקרבה גדול, שבסיומו ניצחנו קבוצה מצוינת שתזכה בוודאות בכתר", הוסיף המגן ועבר להתייחס למטרות הקבוצה בפלייאוף: "שוב הוכחנו שאנחנו קבוצה שמשחקת עד הסוף. מבחינתנו הכי חשוב שנמשיך את המומנטום הזה, כי אנחנו רוצים לחזור לאירופה".

כנראה שגם אוהדי בני יהודה לא האמינו ביכולת של השחקנים שלהם לפני המשחק, שכן רק כ-30 אוהדים הצפינו כל הדרך לקרית שמונה. אחד הבודדים שהגיעו למשחק הוא בן בנימין, מהאוהדים השרופים של בני יהודה, שאמר הבוקר לוואלה! ספורט: "הרגשתי שהגעתי למסיבה שאני לא שייך אליה. לפי הדיבורים זה היה נראה שאנחנו רק התפאורה לקרית שמונה. זה הזכיר לי את המראות והתחושות במשחק נגד מכבי חיפה לפני שנתיים בבלומפילד. השחקנים יצאו גברים והיתה לי תחושה שבסופו של דבר ננצח ולא נהיה תפאורה. אני הכי שמח בשביל שלו מנשה. לא היה לו מזל העונה ואני שמח שהכדור נכנס לו. לקחנו שלוש נקודות יקרות מאוד כי כל משחק מעכשיו יהיה מלחמה בקרב על אירופה. הכי חשוב שתהיה לזה המשכיות", הוסיף האוהד הכתום.

בנימין שלא מחמיץ שום משחק של בני יהודה, בבית או בחוץ, עשה את כל הדרך לקרית שמונה לבדו באוטובוס ולא התחרט על כך בסיום: "לא יכולתי להישאר בבית. אני הולך לכל מגרש שבו בני יהודה משחקת. אומרים שמי שלא לוקח סיכון, לא מרוויח, אז הפעם הרווחתי בגדול. תודה לאל שחזרתי מאושר כל הדרך הביתה. עכשיו שקרית שמונה יחגגו בעזרת השם נגד הפועל תל אביב".

כובש שער הניצחון שלו מנשה וגם החלוץ פיני בלילי, צברו אמש כרטיס צהוב חמישי ויחמיצו את המשחק נגד הפועל תל אביב בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully