וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: אסולין מחוץ לסגל, מוגרבי חזר

27.3.2012 / 10:15

גיא לוזון זימן 22 שחקנים למחנה האימונים המקוצר ברמת גן, ללא השגרירים אסולין וברוך. דוידזאדה, כליבאת ועאבד בפנים

הנבחרת הצעירה של ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת יורו 2013 שייערך בארץ בקיץ הבא, והיום (שלישי) תחל מחנה אימונים מקוצר באצטדיון רמת גן. הנבחרת תקיים אימון הערב ועוד שניים מחר, לקראתם זימן המאמן גיא לוזון סגל של 22 שחקנים.

מי ששוב נשאר מחוץ לעניינים הוא גיא אסולין. קשר ברייטון, שלא היה בסגל שניצח את אוקראינה בחודש שעבר עקב עבירת משמעת שביצע, לא זומן גם הפעם, אך הוא נמצא בתכניות לקראת משחקי הידידות הבאים. גם השגריר הנוסף בסגל, אור ברוך המשחק בשיקגו פייר האמריקאית, לא זומן למחנה האימונים.

אייל גולסה, טאלב טואטחה ומוחמד גדיר הפצועים נותרו גם הם בחוץ, וכך גם השוער בוריס קליימן מהפועל תל אביב. מי שזומנו הפעם הם פיראס מוגרבי ומוחמד כליבאת ממכבי נתניה וכן אחמד עאבד מעירוני קרית שמונה. גם אופיר דוידזאדה חזר לסגל.

הסגל המלא

שוערים: אריק ינקו (הכח עמידר רמת גן), רועי משפתי (מ.ס. אשדוד)

הגנה: עמרי בן הרוש (מכבי נתניה), אדי גוטליב (הפועל עכו), בן והבה (עירוני קרית שמונה), עומר ורד (מכבי תל אביב), עופר ורטה (מ.ס. אשדוד), עידו לוי (מכבי נתניה), סארי פלאח (מכבי חיפה), אופיר דוידזאדה (הפועל באר שבע).

קישור: ניר ביטון (מ.ס. אשדוד), דיא סבע (הפועל באר שבע), בן בוטבול (מ.ס. אשדוד), דור מיכה (מכבי תל אביב), סינטאיהו סלליך (הפועל עכו), עאהד עזאם (הפועל חיפה), מרואן קבהא (מכבי פתח תקוה), אחמד עאבד (עירוני קרית שמונה).

התקפה: אלון תורג'מן (מכבי חיפה), מוחמד כליבאת (מכבי נתניה), פיראס מוגרבי (מכבי נתניה), מואנס דאבור (מכבי תל אביב).

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully