וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאטו: "כשפנאתינייקוס צריכה ניצחון חוץ, היא משיגה אותו"

27.3.2012 / 8:54

רומיין סאטו מודה בשאננות במשחק השני, מודע לחשיבות של המשחק השלישי, מרגיש ש"אוברדוביץ' גאון" וטוען ש"הופתענו מהשלשות של בלו". פנאתינייקוס מחכה למכבי ת"א

אף אחד במכבי תל אביב לא צופה שפנאתינייקוס תיכנע בשני המשחקים ביד אליהו, אבל רומיין סאטו מבהיר שהיוונים הגיעו כדי להילחם בכל הכוח, חדורי אמונה ומוטיבציה. "המשחק השלישי הולך להיות אחד המשחקים החשובים ביותר בסדרה, מה שיקרה משמעותי מאוד לתוצאות הסופיות של כל הסדרה", אומר רומיין סאטו בראיון לווואלה! ספורט, "כולם יודעים שזה לא הולך להיות קל. ברור שהמשחק הרביעי יושפע ממה שקרה במשחק השלישי, ובמשחק החמישי הכל כבר יכול לקרות. אז זה בהחלט משחק מפתח".

סאטו מספר מה עבר על היוונים בימים האחרונים. "אחרי שהפסדנו את המשחק השני היינו קצת בדאון" הוא מודה, "כי נכנסנו להארכה במשחק השני, והרגשנו שבשניות האחרונות יש לנו סיכוי לנצח. אבל מצד שני, דברים כאלו קורים. נלמד מהטעויות ונעבור הלאה. מה שקרה זה כבר היסטוריה, אנחנו חושבים רק על המשחק הבא".

שחקן פנאתינייקוס רומיין סאטו מול שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. רויטרס
המשחק הכי חשוב בסדרה. סאטו/רויטרס

"אותי בלו לא הפתיע"

סאטו כבר מכיר היטב את מכבי תל אביב, ומנסה להסביר את ההבדלים בין המשחק הראשון של מכבי ביוון לעומת המשחק השני: "שיחקנו טוב במשחק הראשון, אבל במשחק השני מכבי שינתה את הדרך. היא הגיעה בצורה שונה לגמרי".

- אולי הגעתם שאננים אחרי הניצחון הראשון?

"אני לא חושב כך. ידענו שזה לא יהיה קל. אבל אם לדבר בכנות, דברים כאלו יכולים לקרות. אם אתה מביס קבוצה בעשרים הפרש, איפשהו יושב לך בראש שאתה יכול להביס אותם. אבל לא הגענו שאננים, מכבי פשוט לא נכנעה, זה ההבדל. מכבי הגיעה מוכנה לשחק, אבל גם אנחנו. הגענו מוכנים מנטלית למשחק, אבל הפסדנו".

- עכשיו יש שני משחקים בתל אביב.

"כן, זה יהיה קשה. אבל זה חלק מהמשחק, וגם אם אתה לא משחק בבית אתה צריך להיות בפוקוס. הרי עבדנו קשה להגיע למעמד הזה. מכבי משחקת טוב בבית שלה, ויש לה הרבה תמיכה מהקהל שלה, אבל אני מקווה שגם אנחנו נשחק טוב".

- יש תחושה שפנאתינייקוס קבוצה יותר טובה בחוץ מאשר בבית.

"זה מאוד נכון. זה קורה לא מעט בשנים האחרונות. אנחנו משחקים פחות טוב בבית, ואני לא יודע מה הסיבה לכך. אולי אנחנו מרוכזים יותר כשאנחנו משחקים מול קבוצה בחוץ, זה הניחוש שלי. אבל כל הניצחונות שאנחנו צריכים בחוץ - אנחנו משיגים. גם בשלב הטופ 16 את המשחקים הכי חשובים השגנו במשחק חוץ. להיות ביד אליהו לא הולך להיות קל, אבל אנחנו רק צריכים להיות מרוכזים, להתאחד ביחד כקבוצה".

שחקני פנאתינייקוס רומיין סאטו, מייק באטיסט. קובי אליהו
"המאמן הכי טוב שאי פעם שיחקתי תחתיו". סאטו עם אוברדוביץ'/קובי אליהו

"תמיד אמרתי שאוברדוביץ' גאון"

- פנאתינייקוס קבוצה יותר טובה ממכבי?

"אני לא חושב שקבוצות חלשות יכולות להיות בשלב הזה ביורוליג. כל שחקן במכבי יכול להיות ברמות הגבוהות ביותר. יש למכבי קבוצה טובה, אבל גם לנו. כרגע אי אפשר לצאת בהכרזות ולהגיד מי קבוצה יותר טובה מהשנייה".

- אילו שחקנים הפתיעו אתכם במכבי תל אביב?

"כמה שחקנים בקבוצה שלנו אולי הופתעו מהקליעות של דייויד בלו, אבל אותי בלו לא הפתיע, כי שיחקתי מולו בשש-שבע השנים האחרונות ואני מודע ליכולות שלו. הבחור יודע לקלוע שלשות קשות וידוע לעשות מה שצריך בזמן אמת. ברגע שמכבי נכנסה לפיגור 1:0 לסדרה כל השחקנים הגיעו ונלחמו. זה לא רק שחקן אחד במכבי, בשלב הזה כל שחקן מגיע לשחק".

- מה המפתח של מכבי?

"היא מנסה לבלבל אותנו בהגנה ומשחקת כל מיני סוגי הגנות, כקבוצה היא מגוונת מאוד במשחק שלה".

- זו השנה השנייה שלך עם אוברדוביץ'.

"תמיד אמרתי שהוא גאון, הוא המאמן הכי טוב שאי פעם שיחקתי תחתיו. בשנתיים שאני משחק איתו למדתי והתפתחתי הרבה, גם כשחקן וגם כאדם, ואני עדיין לומד ממנו. הוא אחד מהאנשים הכי מוכשרים בעסק. הוא מאמן שמביא אותך לרצות לשחק ולרצות לנצח. אני מרגיש את זה במעמד הזה, הוא גורם לנו להיות בפוקוס וזה הדבר העיקרי שצריך עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully