וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד גברה 0:1 על פולהאם

שער בודד של ווין רוני בדקה ה-42 הכריע את הקוטג'רס ושלח את אלכס פרגוסון למקום הראשון, עם 3 נק' יתרון על פני סיטי

מנצ'סטר יונייטד מריחה את רגעי השיא של עונת הפרמיירליג ומתחילה להתעורר. גם בשנים הטובות שלה וגם באלו הפחות מוצלחות (כמו העונה), אלכס פרגוסון ושחקניו תמיד יודעים ללחוץ על הדוושה במאני טיים וזה בדיוק מה שהם עושים כעת.

היום (שני) יונייטד אירחה את פולהאם, למשחק שחתם את המחזור ה-30 בפרמיירליג. יומיים בלבד אחרי שהיריבה העירונית סיטי, שוב איבדה נקודות יקרות, הפעם מול סטוק סיטי, השדים האדומים ידעו שניצחון יזניק אותם מהמקום השני לראשון ויאפשר להם לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגה, שמונה מחזורים לסיום העונה.

זה לא הלך חלק ולמרות שליטה אבסולוטית כמעט במגרש, שהתבטאה בלמעלה מ-20 בעיטות לשער, יונייטד התקשתה למצוא את הרשת של מארק שוורצר המצוין. בדקה ה-41, יונייטד הייתה כנראה זכאית לפנדל, לאחר שכדור רוחב של פטריס אברה פגע בידו של סטפן קלי האורח בתוך הרחבה. השופט מייקל קלי בחר להתעלם והכדור יצא לקרן, שהוגבהה, הורחקה וחזרה לרחבה, אל הרגל של ג'וני אואנס, שהוריד מצוין לרוני והחלוץ, מול שער ריק, מצא את הרשת. שער שביעי לחלוץ בחודש מרץ.

יונייטד כאמור המשיכה ללחוץ גם במחצית השנייה, אבל גיגס ויאנג החמיצו הזדמנויות טובות והמארחת הסתפקה בניצחון דחוק. במחזור הבא, יונייטד יוצאת למשחק חוץ מול הקבוצה שהדהימה אותה העונה באולד טראפורד, בלקבורן. פולהאם תארח את נוריץ' סיטי.

במשחק בודד שנערך בליגה הספרדית:

גרנאדה - סביליה 3:0
לסביליה: אלברו נגרדו (39), מאנו דה מורל (54, 90)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully