וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב עלתה ל-0:1 בגמר הפלייאוף

הצהובים עבדו קשה לפני שניצחו את הפועל מטה אשר 1:3 (25:22, 19:25, 23:25, 24:26), בדרך אולי לדאבל חמישי רצוף

אחרי ארבעה דאבלים בארבע שנים ואחרי שזכתה העונה כבר בגביע המדינה ואף הגיע לרבע גמר גביע האתגר האירופי, החלה הערב (שני) הקבוצה הבכירה של ענף הכדורעף בישראל בשנים האחרונות מכבי תל אביב, את מסעה לקראת תואר אליפות חמישי ברציפות.

מנגד, התייצבה הפועל מטה אשר, שהבטיחה להילחם במה שמהווה את שיחזור גמרעף 2010, אז כאמור יצאו הצהובים עם ידם על העליונה. הקבוצה האדומה של נועם כץ השלימה סוויפ של תשע מערכות ו-0:3 במשחקים על מכבי הוד השרון בחצי הגמר והגיעה להדר יוסף במטרה להדהים את הצהובים, כפי שכבר עשתה העונה בביתה שבנעמן במהלך העונה הסדירה.

במערכה הראשונה, נדמה היה שהפתעה בהחלט עשויה להתרחש. האורחת שלטה בנעשה, פתחה פער באמצע המערכה ולא נתנה לצהובים להתקרב בדרך ל-22:25 תוך 23 דקות. אלא שלמכבי יש טונות של ניסיון מהעונות האחרונות והיא ידעה לא להילחץ.

המערכה השנייה נראתה הרבה יותר טוב עבור זוהר בר נצר ושחקניו, שניצחו 19:25 בעזרת מספר חסימות מפתח והגנה קשוחה בראשות עומרי שוורץ הבלתי נגמר. גם מטה אשר לא התכוונה לוותר בקלות ושתי המערכות הבאות היו צמודות מאוד. השלישית הסתיימה ב-23:25 לצהובים והבאה ב-24:26 והם עלו ליתרון 0:1 בסדרה בתום שעה ו-33 דקות מרתקות של כדורעף, שבהחלט מבטיחה הרבה לאחר המשחק הזה.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully