וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א תל אביב ניצחה במשחק העונה

שישה שערים של מירו בראסיץ' סידרו לאס"א ניצחון חוץ גדול, 23:27 על הפועל ראשון לציון והיא שמרה על המקום הראשון

לאחר ההישג האדיר של מכבי תל אביב, שהפעילה אמש (ראשון) לחצי גמר גביע האתגר, נערך היום המחזור ה-19 בליגה הבכירה, כשאחריו יוותרו שלושה מחזורים בלבד לעונה הסדירה.

במשחק שפתח את הערב, משחק העונה אם תרצו, הצליחה אס"א תל אביב להוכיח שוב את עוצמתה, כשגברה בחוץ על הראשונה בטבלה ערב המחזור הפועל ראשון לציון 23:27 (8:10) ושמרה על הפסגה.

המחצית הראשונה הייתה שייכת לשוערים, שסיפקו מספר הצלות וקבעו 8:10 בלבד לאורחים במחצית. מחדרי ההלבשה, עלתה רק קבוצה אחת, אס"א, שרצה ל-0:5 וכבר פתחה פער של שמונה שערים באמצע המחצית השנייה. האדומים עוד הצליחו להתקרב מעט לקראת הסיום, אבל המשחק הזה היה שייך לקבוצה מתל אביב, שנקמה בראשון על ההפסד בחצי גמר גביע המדינה.

כבשו לאס"א: מירו בראסיץ' 6, דן מירקוס, תום מטלון ואנדריי טרנבוי 4 כל אחד, דן נתן 3, אלירן מצקי, עידו לביא, עידו טוראל וחן פומרנץ 1 כל אחד. כבשו לראשון לציון: בויאן בוטוליה 6, גיא כהן וטל הרשקוביץ 4 כל אחד, סשה צ'דנובסקי ועוז חממי 2 כל אחד, גידי שירי, ערן צרפתי, מריוס לפ ועידן מימון 1 כל אחד.

מי שניצלה את ההפסד של הפועל ראשון לציון היא יריבתה העירונית מכבי, שניצחה 24:33 את האחרונה מ.כ. חולון ועקפה את האדומים בדרך למקום השני. אחרי מחצית ראשונה צמודה, הצהובים מעיר היין התעוררו ונעזרו ב-8 שערים של מריאן כדי לנצח. גל וסטלמן כבשו 4, רושקה הוסיף 3. גררה עם 6, פלח עם 5 וטורקישר עם 4 הובילו את חולון.

מכבי קרית מוצקין השיגה ניצחון ביתי 20:25 במשחק חשוב מול מפתיעת הסיבוב השני א.כ. נס ציונה. קרית מוצקין מתרחקת מעט מהתחתית בזכות הניצחון ויש לה שתי נקודות יות מלנס ציונה, שנותרת עשירית בטבלה. את מוצקין הוביל קופמן עם 5 שערים, עמר וגיצה כבשו 4 כל אחד. יסקולקה כבש 6 לנס ציונה, גרק ופאר הוסיפו 5 כל אחד.

הפועל אשדוד מהמקום ה-11, השיגה ניצחון שלישי בלבד העונה, 27:25 מפתיע בחוץ על א.ס. סביון. הניצחון קירב מעט את אשדוד אל שאר חברות התחתית וסיבך את סביון. את המנצחת הוביל טומיסלב עם 8 שערים, מתתיה תרם 6, גלורי 4 ואילו פלח ובירטלמן 3 כל אחד. את סביון הובילו: קיויתי 8, קריסטי 6, מיארה, חלפון ובירטלן 3 כל אחד.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully