וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: אנדי רודיק הדיח את רוג'ר פדרר

האמריקאי הדהים את פדרר בסיבוב השלישי: "עייפות מנטלית". אזרנקה חזרה מ-6:1, 5:2 מול ציבולקובה לקאמבק מדהים

רוג'ר פדרר הרגיש הלילה (שלישי) את ההשפעות הפיזיות של הפתיחה החזקה שלו לעונה, כשספג הפסד מפתיע לאנדי רודיק במסגרת הסיבוב השלישי בטורניר מיאמי 7:6, 1:6, 6:4. פדרר נוצח לראשונה אחרי 16 משחקים, ברצף שכלל זכייה בטורנירים ברוטרדם, דובאי ואינדיאן וולס. "אולי הייתי קצת עייף", אמר פדרר בסיום, "אבל זו יותר עייפות מנטלית מעייפות פיזית. שיחקתי כבר בערך 30 משחקים העונה, ויש לזה מחיר. זה נורמלי. היום פשוט לא היה לי את המזל שהיה לי באינדיאן וולס".

מנגד, עבור רודיק, שכבר הידרדר למקום ה-34 בעולם, זה ניצחון ראשון על מדורג מהטופ-3 מאז סינסינטי 2010, וניצחון ראשון על פדרר מאז קי ביסקיין ב-2008. "המשחקון שבו שברתי במערכה השלישית היה אחד הטובים בחיים שלי", אמר האמריקאי, שניסה להרגיע את האופוריה של התקשורת המקומית, "אי אפשר לדעת בספורט. לפני רגע הציעו לי לפרוש, עכשיו מצפים ממני לזכות בטורניר".

האמריקני מרדי פיש המשיך בטורניר הטוב שלו וניצח תוך 94 דקות את קווין אנדרסון מדרום אפריקה 4:6, 3:6, בדרך לשלב שמינית הגמר. הערב, האמריקני המדורג 8 בטורניר, נעזר בלא פחות משבע שגיאות כפולות של יריבו, שדורג 28. יחד עם 3 מ-4 זכיות בנקודות שבירה, פיש לא השאיר סיכוי ליריבו. בשלב הבא, פיש יפגוש יריב ספרדי בדמותו של ניקולס אלמגרו (12), שגבר 3:6, 4:6 על ספרדי אחר, פרננדו ורדסקו (20). ארבע טעויות בלתי מחויבות של ורדסקו, מול 2 מ-2 של אלמגרו בנקודות השבירה, הכריעו את המשחק תוך 77 דקות.

גם רישאר גאסקה הצרפתי, המדורג 17 בטורניר, ישחק בשמינית הגמר, אחרי שגבר על אלברט ראמוס הספרדי בקושי רב, 2:6, 7:5, 3:6. המשחק בין השניים נמשך למעלה משעתיים וחצי והצרפתי יפגוש בשמינית משוכה גבוהה מאוד בדמות הסרבי המדורג 1 בעולם נובאק דג'וקוביץ', שניצח בדרבי את ויקטור טרויצקי (27), 3:6, 4:6. נובאק שלט בהגשות הראשונות שלו ולמרות שנשבר חמש פעמים, הוא שבר שבע ולקח את המשחק תוך שעה ו-25 דקות.

דויד פרר (5) הגיע אף הוא ל-16 הגדולים, אחרי 6:7 (5), 4:6 על ג'וליאן בנטו (30) מצרפת. בשלב הבא הוא יפגוש את חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (11), שניצח 3:6, 6:7 (3) את מרין צ'יליץ' מקרואטיה (23).

נשים: סרינה וויליאמס מנצחת, קאמבק לאזרנקה

עם כל הכבוד למשחקי הגברים, הדרמה הגדולה ביותר במשחקי היום התרחשה אצל הנשים. המדורגת מספר אחת בעולם ויקטוריה אזרנקה פתחה את המשחק מול דומיניקה ציבולקובה (18) רע מאוד. הבלארוסית פיגרה כבר 6:1, 4:0 ולאחר מכן גם 5:2 במערכה השנייה, כשגם הקהל הרב שהיה באצטדיון תמך באנדרדוג. אבל ויקה שוב הוכיחה מה זה אומר להיות המדורגת מספר אחת בעולם כשחזרה ל-6:1, 6:7 (7), 5:7 ושיפרה את מאזנה השנה ל-0:26!

אזרנקה ביצעה קאמבק פשוט מדהים מול הסלובקית, שהייתה בשיאה, וכפתה שובר שוויון במערכה השנייה. ויקה הובילה 3:6 בשובר השוויון, כשציבולקובה הצליחה לחזור ל-6:6 ואפילו 7:7, אך שם הצליחה אזרנקה להתעלות ושלחה את המשחק למערכה מכרעת. הבלארוסית שברה כבר במשחקון הראשון, אבל לא יכלה לעוצמה האדירה של יריבתה ונשברה מיד בחזרה בדרך ל-2:1. המערכה המשיכה להיות הפכפכה ומלאת דרמות, כשציבולקובה כבר מובילה 4:5 ו-30:30, אך בסופו של דבר ויקטוריה אזרנקה גילתה הרבה ווינריות וזכתה במשחקון, מערכה ובמשחק כולו לאחר טעות לא מחויבת של יריבתה. קאמבק ענק במשחק ענק, שנמשך שעתיים ו-47 דקות. ברבע הגמר, תפגוש אזרנקה את מריון ברטולי (7), שהביסה 1:6, 2:6 את מריה קירילנקו (22).

המדורגת 2 בטורניר הנשים, הרוסייה מריה שראפובה, הייתה לראשונה שמעפילה לרבע הגמר אחרי 4:6, 6:7 (3) על יקטרינה מקארובה. שראפובה, שהפסידה מערכה לשחר פאר במשחקה הראשון בטורניר, עברה בצורה חלקה את שני הסיבובים הבאים. שראפובה ניצחה את מקארובה בכל שלושת המפגשים הקודמים וכך גם הפעם, למרות פייט מצד היריבה במערכה השנייה. ברבע הגמר ממתינה לה נה לי הסינית, שעברה את סאבין ליסיקי. למרות שהגרמניה ניצחה במערכה הראשונה 3:6, הסינית (8), לא נבהלה וניצחה את שתי המערכות הבאות 4:6, 2:6.

סרינה וויליאמס המדורגת 10, הצליחה לגבור על האוסטרלית סמנתה סטוסור 5:7, 3:6. האמריקאית הסתייעה בעוצמות האדירות שלה והשיגה לא פחות מ-20 אייסים, בעוד שסטוסור נפלה עם 7 שגיאות כפולות. במצב של 3:5 במערכה השנייה לוויליאמס, כשהיא מגישה למשחק, סטוסור כבר עלתה ל-0:40, אבל זה לא הספיק לה וסרינה, שעוד לא הפסידה מערכה בטורניר, תפגוש ברבע הגמר את קרוליין ווזניאקי הדנית (4), שהצליחה להדיח את יאנינה וויקמאייר (23) עם 6:7 (6), 0:6.

אגניישקה רדוואנסקה (5) גברה בקלות 3:6, 2:6 על גרבינייה מוגורוסה בלאנקו, הספרדיה המפתיעה בת ה-18. רדוואנסקה תמתין בשמונה הגדולות למנצחת בין ונוס וויליאמס לאנה איבנוביץ' (15).

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully