וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "יש דברים שריאל יכולה ללמוד מאפואל ניקוסיה"

מאמן הבלאנקוס שיבח את הקפריסאים לקראת רבע גמר האלופות (ג', 20:45, ערוץ 5). בנפיקה-צ'לסי (ג', 20:45, 5+)

עונת הכדורגל האירופאית ממשיכה לדהור לכיוון קו הסיום שלה וכחלק מהריצה הזו ייפתח מחר (שלישי) שלב רבע גמר ליגת האלופות. שני מוקדים יארחו את משחקי מחר: בניקוסיה תפגוש אפואל המקומית והמפתיעה את ריאל מדריד ואילו צ'לסי תצא למשחק חוץ אצל בנפיקה ליסבון.

אוהדי אפואל ניקוסיה. Petros Karadjias, AP
החגיגה האירופית נמשכת. אוהדי אפואל/AP, Petros Karadjias

אפואל ניקוסיה - ריאל מדריד (20:45, ערוץ 5)

על הנייר, צמד המשחקים בין הקבוצה הקפריסאית ששברה כל שיא אפשרי שלה העונה, לבין הקבוצה שזכתה בהכי הרבה תארים אירופאים, הוא באנקר. אבל אפואל לא תיכנע ללא קרב, בטח לא מול אוהדיה הנרגשים במשחק הראשון.

המאמן האורח, ז'וזה מוריניו, החמיא ליריבה הקטנה: "אנחנו יכולים ללמוד מהם משהו. הם קבוצה שהכוח שלה הוא הקבוצתיות, כוח גדול יותר משל כל שחקן לבדו. השחקנים נלחמים בשביל הקבוצה ואנחנו יודעים שהכל אפשרי בספורט. אנחנו פייבוריטים, אי אפשר להכחיש את זה, אבל יש לי הרבה כבוד לאפואל".

המאמן הפורטוגלי יהנה מחזרתם לסגל של פפה ומסוט אוזיל, שהיו מורחקים במשחק הליגה נגד ריאל סוסיאדד (1:5) ולמרות שהיריבה לא נראית מאיימת, הוא צפוי להמשיך לפתוח עם חלוץ בודד, קארים בנזמה. מוריניו כבר הגיע לרבע גמר ליגת האלופות עם פורטו, צ'לסי ואינטר, ומעולם לא הודח בשלב הזה.

שחקני בנפיקה חוגגים שער. רויטרס
בינתיים העונה הפורטוגליות נתנו נוק אאוט לאנגליות. בנפיקה/רויטרס

בנפיקה - צ'לסי (20:45, ערוץ 5+)

אחרי שהשאירה מאחור את מנצ'סטר יונייטד כבר בשלב הבתים, האימפריה הפורטוגלית רוצה להפוך את צ'לסי לקורבן האנגלי הבא שלה. היתרון הגדול מבחינתה הוא שהיא הפסידה באצטדיו דה לוז רק פעם אחת העונה.

המאמן ז'ורז'ה ז'סוס יחסר את אסקיאל גראי ויאניק ג'אלו הפצועים והוא מתלבט אם לכלול בהרכב את פאבלו איימאר. התלבטות נוספת של המאמן הפורטוגלי היא האם בין נלסון אוליביירה לרודריגו הצעירים, לצידו של החלוץ הפרגוואי אוסקר קרדוסו.

בצ'לסי יודעים היטב שהיחסי הכוחות השנה בין אנגליה לפורטוגל נוטים לטובת האחרונה אחרי שגם ספורטינג ליסבון הדיחה את מנצ'סטר סיטי מהליגה האירופית. המטרה תהיה כמובן לשנות את הכיוון ולהביא את ההכרעה לסטמפורד ברידג'.

מאז שהפך למאמן הראשי הזמני, רוברטו די מתאו שם את מבטחו בחבורת הוותיקים שכוללת את פרנק למפארד, דידייה דרוגה וג'ון טרי, והשלושה הללו צפויים להמשיך בהרכב גם בבירה הפורטוגלית. לדויד לואיז וראמירס זו תהיה חזרה מעניינת לאצטדיון בו הם החלו את הקריירה האירופאית שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully