וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטו של צפריר: "הוא אינו האחראי הישיר למעשים"

26.3.2012 / 12:35

פרקליטו של מנכ"ל הפועל פ"ת מגיב על הידיעה בוואלה! ספורט לפיה הורשע במסירת ידיעה כוזבת. בקרוב: החלטה בנוגע ללוי

"אפי צפריר לקח אחריות וביקש לסיים את הסאגה, כשבפועל הוא לא האחראי הישיר למעשים הללו. במסגרת הסדר טיעון נקבע דיון נוסף, שאין לי ספק שייגמר באי הרשעה בדין", כך הגיב הבוקר פרקליטו של מנכ"ל הפועל פתח תקוה אפי צפריר, עו"ד ירון גיגי, בעקבות הפרסום אמש בוואלה! ספורט בנוגע להרשעת המנכ"ל בעבירה של מסירת ידיעה כוזבת.

לאחר הפרסום התברר כי לצפריר ייערך תסקיר שירות מבחן, עד לדיון בחודש נובמבר, בו ייקבע האם ההרשעה תימחק. "אין לי ספק שלאחר התסקיר תימחק ההרשעה", אמר אתמול צפריר למקורביו. בהפועל פתח תקוה אמרו הבוקר: "כל הפעולה של צפריר בזמנו הייתה כדי למנוע קנס מהמועדון. זאת הייתה טעות, אבל הוא לא עשה זאת לטובתו האישית או לצרכיו האישיים".

תזכורת: צפריר הואשם לאחר שנחשד כי יחד עם בעל תפקיד נוסף בקבוצה דיווח למשטרה על כך שהייתה פריצה למגרש האימונים, והתלבושות של הקבוצה נגנבו, זאת כדי להימנע מקנס שמטילה הליגה על קבוצה שמשחקת בלי הלוגו של ליגת הטוטו. מכתב האישום המתוקן עולה כי לצפריר וליו"ר הקבוצה, דני לוי, התברר כי השחקנים לא יוכלו לעלות למגרש עם חולצות שנושאות את הלוגו, והם עלולים להיקנס ב-20 אלף שקלים. לכן, פנו השניים מנהל המגרש, אמיר שוורץ, שלקח את מדי הקבוצה מהמתקן, ולאחר מכן התקשר למשטרה ודיווח על פריצה. הפרקליטות הודיעה כי היא מתכוונת לדרוש עונש מאסר לצפריר.

מנגד, בדיון שהתקיים בשבוע שעבר ביקשה עורכת דינו של לוי דחייה כדי לנסות לשכנע את הפרקליטות לבטל את כתב האישום נגדו וההחלטה אמורה להתקבל בעוד כחודשיים. הפרשה המביכה התרחשה לפני כשנתיים וחצי, ערב משחק בין הפועל פתח תקוה למכבי חיפה. צפריר מסר אמש: "פרקליטי מטפל בעניין, במסגרתו נקבע דיון נוסף לחודש נובמבר, בו אמור להיקבע סעיף של אי הרשעה ובכך תסתיים הסאגה. השופטת לא מבינה מדוע לא סוגרים את התיק, על ידיעה כוזבת מ-2009 מחוסר עניין לציבור, עד עכשיו".

בקבוצה עורכים הכנות רגילות למשחק הקרוב מול הפועל באר שבע. בחלק מקבוצות התחתית אמרו אתמול: "אנחנו מקווים שהפועל פתח תקוה תמשיך לשחק בצורה ספורטיבית גם בהמשך". בפתח תקוה אמרו הבוקר: "הפועל פתח תקוה הוכיחה שהיא הקבוצה הכי ספורטיבית בליגה. הניצחון בעכו רק ממחיש את התהליך שהיא עוברת העונה, למרות הקשיים". המאמן גילי לנדאו אמור להיפגש השבוע עם איזי שרצקי, זאת לאחר שקריית שמונה אמורה להבטיח הערב מעשית את האליפות.

לידיעה על הרשעת צפריר בעבירה של מסירת ידיעה כוזבת

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully