וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: אפי צפריר הורשע במסירת ידיעה כוזבת

הפרקליטות תדרוש עונש מאסר למנכ"ל, שדיווח על פריצה שלא הייתה. צפריר: "גם השופטת לא מבינה למה התיק לא נסגר"

בית משפט השלום בפתח תקווה הרשיע בשבוע שעבר את מנכ"ל הפועל פתח תקוה, אפי צפריר, שהודה במסגרת הסדר טיעון בעבירה של מסירת ידיעה כוזבת, לאחר שיחד עם בעל תפקיד נוסף בקבוצה דיווח למשטרה על כך שהיתה פריצה למגרש האימונים, והתלבושות של הקבוצה נגנבו. זאת, כדי להימנע מקנס שמטילה הליגה על קבוצה שמשחקת בלי הלוגו של ליגת הטוטו.

הפרשה המביכה התרחשה לפני כשנתיים וחצי, ערב משחק בין הפועל פתח תקוה למכבי חיפה. על פי כתב האישום המתוקן שהוגש נגד צפריר, התברר לו וליו"ר הקבוצה, דני לוי, כי השחקנים לא יוכלו לעלות למגרש עם חולצות שנושאות את הלוגו, והם עלולים להיקנס ב-20 אלף שקלים. לכן, פנו השניים מנהל המגרש, אמיר שוורץ, שלקח את מדי הקבוצה מהמתקן, ולאחר מכן התקשר למשטרה ודיווח על פריצה.

הפרקליטות הודיעה כי היא מתכוונת לדרוש עונש מאסר לצפריר. מנגד, בדיון שהתקיים בשבוע שעבר ביקשה עורכת דינו של לוי דחייה כדי לנסות לשכנע את הפרקליטות לבטל את כתב האישום נגדו.

המנכ"ל אפי צפריר מסר בתגובה: "פרקליטי מטפל בעניין, במסגרתו נקבע דיון נוסף לחודש נובמבר, בו אמור להיקבע סעיף של אי הרשעה ובכך תסתיים הסאגה. השופטת לא מבינה מדוע לא סוגרים את התיק, על ידיעה כוזבת מ-2009 מחוסר עניין לציבור, עד עכשיו".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully