וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן דוד: "מגמר הגביע אנחנו בירידת מתח"

26.3.2012 / 12:18

רכזה הותיק של ראשון לציון מודע לירידה ביכולת הקבוצה למרות הניצחון בחיפה: "אנחנו רוצים יתרון ביתיות בפלייאוף"

מכבי ראשון לציון רשמה אמש (ראשון) ניצחון דרמטי 102:105 על מכבי חיפה לאחר שתי הארכות וסיימה את הסיבוב השני במקום השלישי המכובד. הקבוצה של אפי בירנבוים יצאה מפיגור 15 במהלך המשחק, והייתה קרובה להיות הראשונה שמאבדת משחק לחיפה מאז אמצע הסיבוב הראשון, " חפרנו לעצמנו בור נגררנו אחרי המשחק של חיפה גם, בסופו של דבר יש להם שחקנים מוכשרים ואם נותנים להם לשחק הם משחקים", אמר השחקן הותיק עמית בן דוד שהיה מצויין בהארכות והיה מהגורמים לניצחון של הכתומים.

ראשון לציון נמצאת בירידה מסויימת ברמתה ובן דוד מודע לכך אך מנסה לשמור על פרופורציות, "מגמר הגביע הייתה לנו ירידת מתח וירידה ביכולת שבאה בעקבות זה. בנוסף היו לנו בעיות אובייקטיביות עם הפציעות של אדריאן יוטר ודרווין קיצ'ן, הם שחקנים דומיננטיים אצלנו בקבוצה וזה השפיע. בסופו של דבר הפסדנו רק למכבי תל אביב ביד אליהו ואשדוד בבית, אנחנו לוקחים הכל בפרופורציות, ולמרות שאנחנו לא בשיאנו, ניצחנו אתמול בחיפה שהם קבוצה שלמרות שמפסידה הרבה מאוד ברצף, קשה מאוד, ואת ירושלים בבית, ככה שבשורה התחתונה עמדנו במטרות שלנו".

גם על יכולתו האישית שהייתה בירידה עד אתמול כשקלע 14 נקודות ב-37 דקות מדבר הגארד בן ה-34 בפתיחות, "כמו לכל שחקן יש תקופות פחות טובות ויותר טובות, הייתי בתקופה קצת פחות טובה, זה דבר טבעי, לא התרגשתי מזה בכלל. המשכתי לעבוד קשה כהרגלי וידעתי שזה יחזור, שמח שאתמול הייתה לי ההזדמנות להיות יותר על המגרש ולחזור אל הכושר שהייתי בו לפני חודש".

הכתומים יפתחו את הבית העליון במשחק בית חשוב מול הפועל חולון, שניצחון בו יקרב אותם להבטחת יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף, "לקראת הישורת הסופית אנחנו מקווים שכולם יהיו כשירים ובריאים ושנחזור לכושר שלנו כקבוצה כמו לפני חודש, וגם כל שחקן באופן אינדיבידואלי, והמשחקים האלה נועדו בשביל זה. זה חמישה משחקים מול קבוצות טובות, פרט למכבי כולן שוות בכוחן אז זה המשך לליגה הזאת, והכנה לקראת ההמשך. אנחנו מסתכלים קדימה ונרצה יתרון ביתיות לקראת הסדרות במטרה להגיע לפיינל פור", מסכם בן דוד.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully