וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס: אנטוניו קונטה שבר את השיא של פביו קאפלו

הניצחון של יובנטוס על אינטר היה משחק 29 רצוף ללא הפסד אך המאזן של קאפלו מרשים יותר. דל פיירו דחה את שמועת העזיבה

יובנטוס נשארה אמש (ראשון) בתמונת הסקודטו עם ניצחון ביתי חשוב 0:2 על אינטר. הגברת הזקנה צימקה בחזרה את הפיגור מהמוליכה מילאן לארבע נקודות בזכות שערים של מרטין קסארס ואלסנדרו דל פיירו, שקם מהספסל בדקה ה-53 וכבש בדקה ה-71 את שער הליגה הראשון שלו העונה כדי להבטיח את הניצחון.

"הניצחון הזה היה קריטי כדי לשמור את מילאן בטווח הראייה שלנו", אמר דל פיירו בסיום. "עכשיו אנחנו צריכים להמשיך עם הרגל על דוושת הגז בכל הכוח. המרחק הוא רק ארבע נקודות, ואסור לנו לוותר אם אנחנו רוצים להיות אלופים". על השער שכבש אמר הנסיך: "זה ממלא אותי גאווה לכבוש שערים חשובים עבור יובה. העתיד שלי? המשחק הבא מול נאפולי הוא העתיד שלי, אני רוצה להמשיך ליהנות מהרגע".

מאמנו אנטוניו קונטה הוסיף: "דל פיירו בכושר מצוין, והוא היה משמעותי עבורנו בשני המשחקים האחרונים. הניסיון והאופי שלו קריטיים בשלבים האלה של העונה". על המשחק עצמו אמר קונטה: "במחצית הראשונה הם הקשו עלינו, ובהפסקה עברתי למערך של שלושה בהגנה וזה עזר לנו להפוך את המשחק".

אנטוניו קונטה שבר אתמול את השיא הקודם של פאביו קאפלו, כשרשם משחק 29 ברציפות ללא הפסד. למרות זאת, הרצף הקודם של קאפלו, בעונת 2005/06, היה מוצלח יותר. קאפלו השיג במשחקים האלה 18 ניצחונות ו-10 תוצאאות תיקו (64 נקודות), לעומת 59 בלבד של יובה של קונטה, במשחק אחד יותר. אגב, אם מוסיפים את המשחק האחרון של לואיג'י דל נרי, הרי שיובנטוס לא הפסידה כבר 30 משחקים. אם יובנטוס תשלים את העונה ללא הפסד, היא תהיה הראשונה שעושה זאת בעידן 20 הקבוצות בליגה.

שער ליגה ראשון העונה לדל פיירו ב-0:2 של יובה על אינטר

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully