וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: קנזס וקנטאקי השלימו את הפיינל פור

הג'ייהוקס העיפו את צפון קרוליינה עם 67:80, הווילדקאטס גברו בקלות 70:82 על ביילור בזכות הצגה של אנתוני דייויס

קנטאקי וקנזס הצטרפו הלילה (בין ראשון לשני) לאוהיו סטייט ולואיוויל שהעפילו אתמול לפיינל פור של טורניר המכללות, שייערך בסוף השבוע הבא בסופרדום של ניו אורלינס - שני חצאי הגמר ישוחקו בלילה שבין שבת לראשון, והגמר יתקיים בלילה שבין שני לשלישי.

באיזור המערב התיכון סבלה צפון קרוליינה (1) מהיעדרו של הרכז הפצוע קנדל מרשל, והפסידה 80:67 לקנזס (2). הג'ייהוקס סוף סוף קיבלו תוצרת מטיישון טיילור שאיכזב עד כה בריקוד הגדול אבל החזיר את החוב בריבית עם 22 נקודות גדולות, כשכל יתר חבריו לחמישייה קלעו גם הם בדאבל פיגרס. מהעבר השני התותחים של הטאר הילס דממו עם 2 מ-17 מחוץ לקשת, כשג'יימס מייקל מקאדו מוביל את הקלעים עם 15 מהספסל, והריסון בארנס נפרד ככל הנראה מהקולג' עם 13 נקודות ב-5 מ-14 מהשדה), בעוד שהקבוצה של ביל סלף זכתה במפגש עם אוהיו סטייט בחצי הגמר.

באיזור הדרום קיבלנו משחק חד צדדי בין קנטאקי (1) לביילור (3), שהסתיים ב-70:82 ושלח את ג'ון קאליפרי לפיינל פור שני ברציפות. החבורה הכל כך מוכשרת של קואץ' קאל הסתערה על הדובים המסכנים מהפתיחה, נעזרה בריצת 0:16 כדי לברוח ל-22:42 במחצית והסתדרה גם כשביילור צימקה את הפיגור במעט בדקות הסיום, למרות אחוז קבוצתי מזעזע של 30 מ-44 מקו העונשין. מייקל קיד-גילכריסט שוב הוביל את רשימת הקלעים עם 19 נקודות, אנתוני דייויס כיכב עם 18 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 חסימות, וסידר לקנטאקי דרבי לוהט מול לואיוויל בחצי הגמר.

אתמול: אוהיו סטייט ולואיוויל העפילו לפיינל פור

כדורסל מכללות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully