וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מלאגה ניצחה 1:2 את אספניול

ואן ניסטלרוי ודמיקליס סידרו לפלגריני מהפך ועלייה למקום הרביעי על חשבון לבנטה, שהפסידה 2:0 בבית לאוסאסונה

אחרי שברצלונה וריאל מדריד כבר שיחקו אמש (שבת), נמשך הערב המחזור ה-29 בליגה הספרדית עם שלושה משחקים מעניינים מאוד. את יום המשחקים פתחה אתלטיקו מדריד עם הפסד 1:0 לסראגוסה, בעוד מלאגה המשיכה במומנטום החיובי שלה, כשניצחה במשחק חוץ קשה 1:2 את אספניול. אוסאסונה ניצחה 0:2 בלבנטה. אתלטיק בילבאו עצרה את רצף ההפסדים עם 1:1 מול ספורטינג חיחון.

אספניול - מלאגה 2:1

אחרי ה-2:4 המרשים על ראיו ביום חמישי האחרון, הצליחה הקבוצה של מנואל פלגריני לרשום ניצחון שני ברציפות וחמישי בששת משחקי הליגה האחרונים, כשהמשחק היחיד בו לא ניצחה היה ה-1:1 מול ריאל מדריד. שערים של רוד ואן ניסטלרוי (76) ומרטין דמיקליס (78) סידרו למאלגה מהפך אחרי שער מוקדם של פיליפה קוטיניו (41) ועלייה למקום הרביעי בליגה עם 47 נקודות. אספניול שביעית עם 40 נקודות.

לבנטה - אוסאסונה 2:0

מי שנחשבה לסנסציה הגדולה של הליגה בתחילת העונה ממשיכה לדעוך, והפעם הפסידה 2:0 בבית לאוסאסונה המסוכנת, שנהנתה משערים של ראול גארסיה בדקה ה-16 וחואן פרנסיסקו מרטינס בדקה ה-79. לבנטה איבדה את המקום הרביעי למלאגה, ורחוקה ממנה שלוש נקודות, אוסאסונה שישית עם 43 נקודות.

סראגוסה - אתלטיקו מדריד 0:1

הקולצ'ונרוס ממשיכים לאבד גובה, כשנראה שאפקט דייגו סימאונה מפסיק להשפיע עליהם לטובה, והם ספגו הפסד שני בשלושת המחזורים האחרונים עם 1:0 בחוץ מול סראגוסה. אתלטיקו מדריד רק במקום השמיני עם 39 נקודות, כשהפעם היה זה אפוניו שכבש מולה בפנדל בדקה ה-94 והפך את העונה שלהם לסתמית יותר במרכז הטבלה. סראגוסה, שהייתה אחרונה ערב המחזור, עלתה למקום ה-19 עם 25 נקודות בלבד.

אתלטיק בילבאו - ספורטינג חיחון 1:1

ארבעה ימים לפני המשחק הראשון ברבע גמר הליגה האירופית מול שאלקה, בילבאו הצליחה לעצור את רצף שלושת הפסדי הליגה, אך רק בעזרת תיקו ביתי מול ספורטינג חיחון. איקר מוניאין, שהחטיא פנדל בדקה ה-37, בישל לאוסקר דה מרקוס 13 דקות לסיום, אבל לורה השווה בדקה האחרונה ומנע מבילבאו להתקדם למקום השביעי.

משחקים נוספים:

ראיו וייקאנו - ויאריאל 2:0
לויאריאל: מרקוס רובן (30), אנחל לופס (86)

בטיס - סנטאנדר 1:1
לבטיס: רוקה סנטה קרוז (19). לסנטאנדר: כריסטיאן סטואני (78)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully