וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בני יהודה: "יש בנו אש באופן טבעי"

בדש מוכן למשחק שעשוי להכתיר את הצפוניים לאלופים מול הזהובים, שאמרו: "רוצים לעכב את החגיגה" (ב', 20:50, ע' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שני המשחקים שנערכו העונה בין הקבוצות הסתיימו בנצחון זהה של 0:1 לזכות קרית שמונה.

* בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בליגה נרשם כמעט שוויון, כאשר קרית שמונה ניצחה ארבעה משחקים, בני יהודה ניצחה בשלושה ושלושה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* בני יהודה כבר "הרסה" משחק אליפות אחד, לפני שנתיים, כאשר סיימה ב-1:1 נגד מכבי חיפה ובכך העניקה את התואר להפועל תל אביב.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

באימון מסכם נעלה הקבוצה את ההכנות לקראת המשחק שבו אולי תיערך הכתרת האליפות באופן רשמי והיסטורי. בקבוצה כבר ביקשו להבהיר לאוהדים לא לחשוב על פריצה לכר הדשא והודיעו כי השחקנים יחגגו עימם ביציעים ולאחר מכן במקומות בילוי בעיר, כמו כן ביקשה הקבוצה מקהל האוהדים להגיע הרבה לפני שעת המשחק וזאת על מנת למנוע לחץ בכניסה. כרטיס למשחק יעמוד על עשרה שקלים בלבד.

רן בן שמעון בחר שלא לערוך אסיפה מיוחדת לקראת המשחק ורק אמר לשחקניו: "אתם צריכים לדעת להתנתק מכל הרעשים ולעשות את העבודה שלכם, התוצאה בדרבי טובה לנו ועכשיו אנחנו צריכים לנצח, ולבוא מוכנים, לא יהיה משחק קל". מעבר לכך, בעקבות מזג האוויר הגשום הצפוי ביום שלישי ובהמשך השבוע חגיגות האליפות הרשמיות יידחו למועד אחר שייקבע מאוחר יותר. גם צעדת האליפות שתוכננה עם אלפי תלמידי בתי הספר בקרית שמונה תידחה למועד מאוחר יותר.

המועדון הגיב על ביטול החגיגות: "כל נושא חגיגות האליפות הופקד באחריות עיריית קרית שמונה, בפגישה שנערכה היום בעירייה התבשרה הנהלת הקבוצה כי בשל מזג האוויר הצפוי הוחלט על דחיית החגיגות למועד אחר, עירוני קרית שמונה מתרכזת אך ורק במשימותיה לעונה הקרובה על המגרש, בנוסף המועדון יתכנן אירוע חגיגי כשלעצמו אם וכאשר תובטח האליפות".

החלוץ ברק בדש כבר התחיל להתרגש: "משחק כזה לא צריך בשבילו הקדמות ולהכין את עצמך יותר מידי, יש בך אש מלפני בטבעי, זה משחק של כל העונה למרות שאנחנו כבר יודעים תקופה שזה שלנו והולך להיות, עכשיו מגיע הרגע הרשמי וזה הכי מרגש שיש". בדש המשיך: "שום דבר לא ייקח את האליפות הזאת מאיתנו גם אם לא מחר זה יהיה שבוע הבא, אנחנו צריכים לבוא רגועים ומוכנים ואני מאמין שזה מה שיהיה, אנחנו מרגישים טוב עם עצמנו, זה כבר צריך להיות שלנו".

המגן אלעד גבאי התייחס גם הוא למשחק הצפוי: "יש ציפייה ודריכות, אנחנו מחכים למשחק, האליפות במרחק נגיעה וזה יותר 'קורץ מקווה שנסיים את המשימה שהתחלנו ונחגוג". גבאי התייחס לקבוצה שמגיעה לשחק מולם: "בני יהודה היא קבוצה טובה, צפוי לנו משחק קשה הם עשו לנו חיים קשים בליגה, אבל האליפות תהיה שלנו בסופו של דבר, אני מקווה שזה יהיה כבר מחר בבית עם הקהל שלנו זה הכי מתוק שיכול להיות נבוא במטרה אחת רק לנצח מקווה נעשה את זה".

בני יהודה:

בבני יהודה ידעו כבר בסיום ההפסד לבית"ר ירושלים במחזור שעבר, שהמשחק נגד קרית שמונה, יהיה ככל הנראה משחק ההכתרה הרישמי של הקבוצה הצפונית ואם מישהו בשכונה עוד חולם על מקום באירופה הוא יודע שאסור לקבוצה לשמוט נקודות, גם לא במשחק חוץ קשה ביותר נגד האלופה שבדרך.

הקבוצה תצא מחר בבוקר למלון בצפון, שם יעשו השחקנים של יוסי אבוקסיס את ההכנות האחרונות לקראת המשחק. "אף אחד כבר לא ייקח לקרית שמונה את התואר, גם לא אנחנו", אמר שחקן בבני יהודה לקראת המשחק. "המקסימום שנוכל לעשות זה לנצח ולעכב להם את ההכתרה בשבוע נוסף ונשתדל שזה מה שיקרה. אנחנו חייבים את הנקודות ותוכניות החגיגות של קרית שמונה לא ממש מעניינות אותנו", הוסיף השחקן.

לפחות על פי האימון המסכם צפוי אבוקסיס לערוך מספר שינויים בהרכב. כפיר אדרי מוצהב ולא יעמוד לרשותו של המאמן ועוז ראלי יפתח כמגן שמאלי במקומו. חסן אבו זייד שלא שיחק בטדי, יפתח בקישור האחורי ופיני בלילי שנכנס כמחליף נגד בית"ר, צפוי לפתוח בהתקפהעל חשבונו של אמיר עגייב הצעיר שיירד לספסל. שלו מנשה יתופקד באגף שמאל של הקישור.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: דני עמוס

לא מעט אחריות מוטלת על כתפיו של השחקן המצטיין של קרית שמונה ושל הליגה בפרט לקראת המשחק, עמוס ירצה להמשיך ביכולת המצוינת שלו ולשמור על רשת נקייה גם מול בני יהודה על מנת להביא לקרית שמונה את תואר האליפות באופן רשמי.

בני יהודה: דלה איינוגבה

השוער הניגרי הוא ללא ספק אחד המצטיינים של בני יהודה העונה, והוא ממוקם במקום השני בטבלת ספיגת השערים, יחד עם אפולה אדל מהפועל ת"א, עם 27 שערי חובה בלבד העונה. איינוגבה יפגוש מולו את ההתקפה של קרית שמונה שכבשה העונה במרבית משחקי הבית שלה. אם איינוגבה יהיה במיטבו, זה ישאיר סיכוי לזהובים לקלקל את חגיגת האליפות של קרית שמונה ואולי אף יעזור לקבוצה לחזור הביתה עם שלוש נקודות יקרות .

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איתן טיבי, דושאן מטוביץ' (ליאור לוי), בראיין גרסיסיץ, רביד גזל (וויליאם נג'ובו), אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, דויד סולארי, ברק בדש (שלומי אזולאי).

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, דן מורי, עוז ראלי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, פיני בלילי, פדרו גלבאן, דינו אנדלובו

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully