וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו בישל ב-1:1 של קאזאן עם זניט

90 דק' לקשר בתיקו עם המוליכה. 60 דק' לורמוט בהפסד דה חראפשחאפ 3:0 לפיינורד. 0:2 לגרנט ופרטיזן על היידוק קולה

הליגה הרוסית נכנסת לשלבי ההכרעה שלה, והערב (ראשון) נמשך לו המחזור ה-36 במסגרת הפלייאוף העליון. במשחק המרכזי נפרדו מוליכת הטבלה, זניט, ורובין קאזאן, בשוויון 1:1. ביברס נאתכו פתח בשורות קאזאן, השלים 90 דקות, ואפילו בישל את שער השוויון של קבוצתו בדקה ה-58, כשהקפיץ כדור עומק מצוין לנלסון ולאדז, וזה קבע את תוצאת המשחק. זהו הבישול העשירי של נאתכו העונה. בשל התוצאה הגדילה זניט את יתרונה בפסגת הטבלה לשבע נקודות (עם 71 כוללות), בעוד קאזאן עדיין במקום השישי, עם 58 נקודות.

*** גילי ורמוט פתח בפעם השמינית העונה בהרכב דה חראפשחאפ, אך בפעם השמינית לא הצליח להשלים 90 דקות או לסייע לקבוצתו לנצח. קשר הפועל תל אביב לשעבר הוחלף בדקה ה-60 במצב של 0:0 מול פיינורד, אך קבוצת הפאר ההולנדית הבקיעה בדקות 71, 77 ו-90, וניצחה לבסוף 0:3. מצבה של דה חראפשחאפ במקום האחרון בטבלה מוסיף להיות אנוש, וכעת הפער מהקו האדום עומד על 13 נקודות והפער ממשחקי הפלייאוף על ההישארות עומד על שתי נקודות.

*** פרטיזן בלגרד של אברהם גרנט שבה לנצח לאחר ההפסד בגביע הסרבי באמצע השבוע, כשגברה על היידוק קולה 0:2 במסגרת המחזור ה-20 בסרביה. בכך הגדילה פרטיזן את יתרונה בפסגת הטבלה לשש נקודות, לאחר שהכוכב האדום צימקה אותו אמש לשלוש בלבד.

*** מאור מליקסון, דודו ביטון ו-ויסלה קרקוב ממשיכים לאכזב. אלופת פולין הפסידה 1:0 לרוך חוז'וב. ביטון פתח והוחלף בדקה ה-68, גם מליקסון פתח והוחלף כבר במחצית.

*** משה אוחיון לא שותף בניצחון לוצרן 0:1 על גראסופרס, בה פתח אקס הפועל תל אביב דניאל דה רידר והשלים 90 דקות. ללוצרן, ששמרה על המקום השני עם 38 נקודות - 14 פחות מפ.צ. באזל המוליכה, כבש חאבייר הוכשטראסר בדקה ה-25.

*** בקפריסין ננעלה העונה הסדירה. פראלימני של ניר קלינגר גברה 0:2 על אלקי לרנקה, עלתה למקום ה-11 ותשחק בפלייאוף התחתון. עידן שדה ורועי בקל לא שיחקו. אנורתוזיס של רוני לוי ספגה בתוספת הזמן, סיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול אפולון לימסול וכעת היא במרחק שמונה נקודות מהמוליכה א.א.ל לימסול.

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully