וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלשני רוח: לי קורזיץ ממשיכה להוביל באליפות העולם

הגולשת הישראלית סיימה עוד יום נפלא עם שני ניצחונות ומקום שני והיא חזק בפסגה. משיח נפל למקום השביעי, צוברי עשירי

נמרוד משיח, הגולש שזכה שלוש פעמים ברציפות במדליה באליפות העולם, איבד היום (ראשון) גובה באליפות העולם הנוכחית המתקיימת בקאדיס שבספרד. רוח בינונית עד חזקה קידמה היום את פני הגולשים, שחוו רוחות חזקות במיוחד אתמול. תנאי מזג האוויר איפשרו את קיומם של שלושה שיוטים בבית הגמר, בהם סיים משיח במקומות 14, 7 ו-14. אחרי זריקת השיוט הגרוע ביותר, משיח מדורג במקום השביעי הכללי בתום שבעה שיוטים עם 33 נקודות שליליות. יריבו הגדול, שחר צוברי, סיים את שיוטי היום במקומות 10, 11 ו-11 והוא מדורג במקום העשירי עם 44 נקודות שליליות, 11 יותר מלמשיח.

אלוף העולם ההולנדי, דוריאן ואן ריסלברגה, טיפס למקום הראשון בדירוג הכללי עם 18 נקודות שליליות והוא מקדים בנקודה אחת את סגן האלוף האולימפי, ג'וליאן בונטמפ הצרפתי. ביירון קוקלאניס היווני מדורג במקום השלישי, כשניק דמפסי הבריטי צמוד אליו.

מאוחר יותר החלו השיוטים לנשים, אלופת העולם לי קורזיץ, שהובילה בתום ארבעה שיוטים, המשיכה לשלוט ביד רמה בתחרות. היא ניצחה את שני השיוטים הראשונים של היום ובשיוט השלישי של היום והשביעי בתחרות היא סיימה במקום השני. המקום הנמוך ביותר של קורזיץ עד כה היה השלישי והוא הושג בשיוט שפתח את התחרות. עם זריקת השיוט הזה, לגולשת הישראלית יש שמונה נקודות שליליות בלבד בעוד שלמדורגת שנייה, הפולניה סופיה קלפקה, לרשותה 12 נקודות שליליות. מעיין דוידוביץ' סיימה היום 22 (השיוט שנוקה לה עד כה), 16 ו-5 והיא מדורגת במקום ה-14.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully