וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מהראן לאלה: "זה לא כדורגל, זאת עבריינות"

מהראן לאלה הושעה עד להודעה חדשה מהפועל תל אביב אחרי שתקף את טביב ושירזי, סוכנו לא עוצר: "אין מקצוענות. לכל שחקן יש בעיה אחרת. השחקנים נמושות, שיעמדו מאחורי לאלה"

הפועל תל אביב שבה הבוקר (ראשון) להתאמן אחרי הדרבי, שהסתיים ב-0:0 מאכזב, אך גרר עמו עוד סערה. הפרשה החדשה: חלוץ הקבוצה מהראן לאלה הושעה על ידי המאמן ניצן שירזי ולא הורשה להתאמן עם חבריו עד להודעה חדשה.

כזכור, אתמול בלילה תקף החלוץ את החלטתו של ניצן שירזי שלא לשתפו במשחק. לאלה נראה עצבני מאוד על הספסל, וזעם מאוד גם אחריו. דודו וסוכנו פואד פארס ביקר לאחר מכן בצורה חריפה את אלי טביב. כמו כן, הוא כינה את שירזי "בובה של הבעלים".

כתוצאה מכך, החליט המאמן להשעות את לאלה עד להודעה חדשה. בהפועל תל אביב בודקים את הצעדים המשפטיים למעשיו של לאלה. לאחר ייעוץ משפטי, ייוודע לכמה ימים יהיה החלוץ מושעה.

לטענת לאלה, הוא לא קיבל כבר מספר שבועות את משכורתו ועתיד להגיש תביעת בוררות כנגד המועדון על הלנת שכר והפרת הסכם.

"השחקנים נמושות, שיעמדו מאחורי לאלה"

סוכנו של לאלה הגיב הבוקר בצורה חמורה על השעייתו של החלוץ. "זה לא כדורגל, זאת עבריינות לשמה", אמר פארס הבוקר. "לא יכול להיות שארבע שנים לאלה לא פצה את הפה ודווקא עכשיו הוא החליט לשבור את הכלים. אין קשר בין מה שקורה במועדון למקצוענות. טביב הוא זה שמקבל את החלטות וכולם יודעים את זה. כל השחקנים מכירים את מהראן ולכל אחד שם יש בעיה עם המועדון. השחקנים חייבים להפסיק להיות נמושות ולהתייצב מאחורי מהראן כי הם מכירים ויודעים שהוא צודק.

"איך שחקן יכול לשחק ולא לקבל משכורות ותנאים בסיסיים ולא יקבל גם דקות ועוד יישב בשקט? זה לא עובד ככה בשום מועדון".

בימים האחרונים נפגשו לאלה וסוכנו עם עורך דין והחלו לגבש תביעה כנגד הפועל על הלנת שכר והפרת הסכם. כרגע עדיין לא ידוע על כמה תעמוד התביעה של החלוץ, אך נראה כי מדובר במאות אלפי שקלים.

מעבר לכך, בקבוצה עדיין מלקקים את הפצעים על הדרבי ששוחק אמש ללא קהל: "זה המשחק הכי לא כיפי שהייתי בו", אמר יגאל אנטבי לאחר המשחק אמש", לא הייתה אווירה וזה ממש לא זה. צריך לשנות את העונשים האלה של הרדיוס בלי קהל, כי זה הרגיש כמו משחק אימון. איך שהגענו עם האוטבוס ליציעים ריקים, זה פשוט היה לא הרגיש אותו דבר, זו לא אווירה של דרבי. במיוחד במשחק כזה, מול מכבי תל אביב, שמעבר לכל המשמעויות של הדרבי זה גם משחק קשה מקצועית, זה היה יכול משחק עם יציעים מלאים".

"יש לנו עוד מטרות העונה", הוסיף המגן הותיק. "נתניה ואנחנו צמודים מאוד ואנחנו צרכים להבטיח את המקום השני, ואסור לשכוח שיש לנו גם את הגביע. העונה עדיין לא נגמרה וחשוב לנו להשיג את שתי המטרות האלה. אנחנו נעשה הכל על מנת שזה יקרה. הפועל ת"א תמיד הייתה בצמרת ונעשה הכל על מנת לסיים כמה שיותר גבוה".

בהפועל יחליטו היום גם באשר לאביחי ידין וסלים טועמה ולוועדת משמעת שלהם. השניים אמורים לעמוד דין משמעתי בקבוצה ולספוג קנסות על ידי המועדון. גם גזרת המנהל יעקב הילל עדיין חמה. הילל אמור לקבל עד סוף השבוע תשובה מטביב בקשר לשדרוג מעמדו בקבוצה ועל פי מקרובים לקבוצה, אם לא יהיה שינוי שכזה, יעזוב גם הוא את הפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully