וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בבאר שבע על גיא לוי: "התנהלנו כמו שכונה"

25.3.2012 / 8:27

בקבוצה ביקרו את ההכנה להפועל חיפה: ”איך יוצאים בלי אסיפה?" המועדון מבהיר: "גיא לוי המועדון המוביל לעונה הבאה"

"כמו שזה נראה עכשיו, זה או אנחנו או מכבי פתח תקוה, אלא אם כן בית"ר ירושלם תפסיד מחר (ראשון) ואז גם היא בתמונה. אנחנו הקבוצות החלשות ביותר בתחתית. הפועל חיפה קבוצה עם הרבה אופי, וצריך להודות – גם יותר טובה מאיתנו וגם יודעת לעמוד נכון יותר על המגרש", כך אמר אחד משחקני הפועל באר שבע בסיום המשחק אמש בקרית אליעזר, בו הפסידה הקבוצה 2:1 במאבק התחתית החשוב ביותר שלה בתקופה האחרונה, מול הפועל חיפה.

הביקורת העיקרית שנשמעה אתמול היתה בנוגע לתדרוך שקיבלו השחקנים לפני המשחק. "איפה נשמע דבר כזה, שקבוצה יוצאת למשחק תחתית בלי אסיפה? איך קורה דבר כזה?", אמר שחקן בקבוצה. "דיברנו עם שחקנים בהפועל חיפה. טל בנין התעלל בהם באימון המסכם. אצלנו? אולי עדיף שמישהו יקנה וידאו או DVD. אתה יודע כמה זמן לא ראינו קלטת? כשצריך לפרגן לגיא אחרי ניצחונות, אנחנו עושים את זה, אחרי המשחק הזה צריך לומר את האמת. התנהלנו כמו שכונה". במועדון מאוכזבים מהיכולת של ננאד קיסו. "אם לא ויליאם סוארס, אנחנו גמורים העונה. הוא מחזיק לנו את כל האמצע", אמרו שחקנים בקבוצה.

שמעון הרוש שחזר לסגל לא שותף, אבל מוטי מלכה חזר לרוטציה. במועדון טוענים שזאת עוד אחת מהבעיות העונה – תחלופה של שחקנים שחוזרים מהיציע להרכב או לסגל, ואחרים שיורדים מההרכב ליציע, כפי שקרה עם פטר גרביץ' השבוע. גם אביתר אילוז היה רחוק מלהרשים ושחקנים בקבוצה טוענים שאולי יש מקום לשתף את דרשקו בוז'וביץ', שבשיחה שהתקיימה עם סוכניו בינואר נראה שהיה מועמד להיות שחקן הרכב. בוז'וביץ' שלא נכלל בסגל מאוכזב מאוד ממעמדו וטען בפני שחקנים שלא קיבל עד כה הזדמנות אמיתית.

נקודה חשובה שאתמול הדגישו במועדון הייתה העובדה שהקבוצה ספגה שער ראשון בכל אחד מחמשת המשחקים האחרונים – מול מכבי פתח תקוה, אשדוד, בני יהודה, ראשון לציון והפועל חיפה. בשלושה משחקים הקבוצה ידעה לחזור מפיגור, אבל במשחק אתמול היא הייתה רחוקה מלבצע מהפך.

במועדון לא היו מרוצים מהפרסומים בנוגע לאפשרות שעודד גביש או סיראז' נאסר יעזבו בתום העונה, ומשוכנעים שהשניים יישארו אם הקבוצה תישאר בליגה. לנאסר, שלא בלט אתמול, יוצע להאריך את החוזה. אם סוכנו דודו דהאן יצליח לשדך לו קבוצה באירופה, נאסר לא יסכים להישאר.

כמו כן, בשעות הצהריים הוציא המועדון הודעה לעיתונות ובה הכחיש את הפרסומים השונים בתקשורת והדגיש כי הקבוצה עדיין לא פנתה לאף מאמן לעונה הבאה. אלונה ברקת טענה: "הגענו לישורת האחרונה וכל מי שהמועדון יקר לו, אוהדיו, שחקניו והצוות המקצועי, צריך להתגייס למאמצים להשארת הקבוצה בליגת העל. כל עיסוק בכל נושא אחר כרגע אינו רלוונטי". גם אם ברקת תחליף מאמן, במועדון טוענים כי מועמדותו של רן בן שמעון אינה רלוונטית לעונה הבאה. בן שמעון עצמו סיפר למקורביו כי לא קיבל פניה מהמועדון ואין לו כוונה לאמן שם.

צפו בהפועל חיפה מנצחת 1:2 את הפועל באר שבע

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

צפו בגיא לוי בסיום: "אי אפשר לבכות על ההפסד הזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully