וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "לא התחלנו את הבריחה מהקו האדום היום"

מאמן הפועל חיפה חגג אחרי הפועל באר שבע. חנן ממן: "בטוח שנישאר בליגה". גיא לוי: "אי אפשר לבכות על ההפסד הזה"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

אוירה קשה בהפועל באר שבע בעקבות ההפסד הערב (שבת) 2:1, להפועל חיפה. במועדון אמרו הערב: "בכל ניצחון יש כאן אווירה שנשארנו. כנראה ששחקנים לא הבינו שזה לא נותן כלום אם מפסידים במחזור שאחרי. הפועל פתח תקוה תבוא משוחררת בשבוע הבא, ולא יהיה קל. יהיה קשה לצפות במשחק מחר כי אתה לא יודע למי להחזיק אצבעות. אולי מוטב שמכבי פתח תקוה לנצח, כי הלחץ מתחת לקו האדום גדול יותר".

"הסימפטיה לא תעזור לנו כי בשלב זה אנחנו צריכים נקודות", אמר המאמן המפסיד גיא לוי. "הפועל חיפה זכתה בניצחון בזכות הניסיון, אי אפשר לבכות על זה וצריך לחשוב איך מנצחים במשחק הבא. יש לי הרבה חברים בהפועל חיפה, איחלנו אחד לשני שנישאר".

מאמן הפועל חיפה, טל בנין, נשאל לגבי סיבת אי שיתופו של עלי חטיב. "מדובר בסיבה מקצועית נטו. מה שחשוב כרגע הוא שניצחנו. התחלנו את הבריחה מעל הקו האדום לא מהיום. העובדה שהגענו למשחקי הפלייאוף עם יתרון זה הישג בפני עצמו, אבל חשוב שניקח עוד נקודות כדי להיות משוחררים במחזורי הסיום. כל הכבוד לקהל שתמך בנו גם ברגעים הקשים. עשינו חלק מהדברים נכון במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה קצת פחות. אני לא יכול לשפוט את השחקנים אחרי כמה אכזבות במשחקים האחרונים".

קשר הפועל חיפה חנן ממן, שהצטיין עם בישול ושער, הוסיף: "אני בטוח שנישאר בליגה עוד לפני תום העונה, כמובן שאנחנו תלויים בעצמנו. זה היה הניצחון המשמעותי העונה. מעבר לשער והבישול, אני שמח כי אני חוזר לעצמי. החזרנו את הנקודות שאיבדנו בדרבי. לקהל של הפועל חיפה מגיע שנישאר".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully