וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "בטוח יש סיבה לכל השריקות נגדנו"

ריאל וברצלונה ממשיכות לנצח ולעקוץ את השופטים, בוטרגניו היה היחיד במדריד שהסכים להתראיין: "מקווה שלא יטעו יותר"

ריאל מדריד עלתה לחוצה למשחק אתמול (שבת) מול ריאל סוסיאדד, אחרי שראתה את פער 10 הנקודות שלה מצטמק לשלוש בלבד. אחרי שתי תוצאות התיקו המאכזבות, ואחר הניצחון של ברצלונה על מאיורקה (0:2), הבלאנקוס היו חייבים ניצחון, והם השיגו אותו בצורה די משכנעת מול יריבה נוחה - 1:5 קליל, והפער בפסגה הוא שוב שש נקודות.

ז'וזה מוריניו, כזכור, לא היה על הקווים לאחר שהורחק במשחק מול ויאריאל, ובסיום המשחק אף נציג מהמועדון לא הגיע למסיבת העיתונאים. בריאל לא אהבו את המתקפה התקשורתית על הקבוצה בעקבות ההתנהגות של חלק מהשחקנים במשחק מול ויאריאל, וגם עוזר המאמן איטור קראנקה לא שוחח עם התקשורת בסיום במעין חרם או עונש על התקשורת.

היחיד שדיבר היה אמיליו בטורגניו, המנהל המקצועי. "אני כבר 25 שנה בכדורגל, ואני חייב לומר שהמשחק מול ויאריאל היה מוזר", הודה בוטרגניו, "הוא הסתיים באווירה מאוד מתוחה, אבל היום הפכנו את הסיפור בעזרת תצוגה משכנעת, במיוחד במחצית הראשונה, שהייתה טובה מאוד".

ריאל פתחה עם היגואין ובנזמה בחוד, ויחד עם קאקה ורונאלדו, הציגה יכולת לא רעה. "אני שמח ששלושת החלוצים הבקיעו", אמר בוטרגניו. בסיום המחזור, אגב, רונאלדו וליאונל מסי צמודים בקרב על מלכות השערים עם 35 לכל אחד מהפנומנים האלה.

"עדיין יש לנו יתרון 6 נקודות בפסגה", המשיך בוטרגניו, "ואם הקבוצה תמשיך להציג את היכולת שלה, אני חייב לומר שאני אופטימי". בוטרגניו גם המשיך את המגמה של שתי הקבוצות הגדולות, ולא יכול היה שלא להתייחס לסוגיית השיפוט: "אנחנו לא מדברים על השופטים", אמר, ומיד הוסיף: "נותרו עוד תשעה משחקים עד תום העונה, אני מקווה שהם לא יעשו יותר טעויות".

"אנחנו מחזיקים בכדור, ונשרקים נגדנו דברים"

לפני כן, ברצלונה פתחה את המחזור ה-29 עם 0:2 בחוץ על מאיורקה של דודו אוואט (90 דקות) ותומר חמד (37 דקות). ליאונל מסי וג'רארד פיקה כבשו והתגברו על הרחקתו הבלתי מוצדקת של טיאגו אלקנטרה.

בסיום, מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה שוב התעסק בדבר החביב על אנשי ברצלונה וריאל, השופטים, תוך שהוא עוקץ את הבלאנקוס על התגובות שלהם בסיום התיקו 1:1 מול ויאריאל ביום רביעי האחרון: "מתחילת העונה הם לא זוכים לכבוד, כי הם לא דרשו אותו ועכשיו כל החלטה נראית חשודה. מה שפיקה אמר לשופט לפני כמה משחקים, היה צריך לגרור עונש כבד, אבל אז פתאום מישהו קורא לשופט גנב והוא לא מקבל עונש בכלל. בסופו של דבר, צריך לנצח על המגרש".

לגבי העובדה שברסה ראתה ארבעה כרטיסים אדומים בארבעת משחקיה האחרונים, הוסיף פפ במרירות: "זה מוזר. אנחנו מחזיקים את הכדור 75 אחוזים מהזמן בכל משחק ואיכשהו נשרקים נגדנו דברים. בטוח יש סיבה לזה". לגבי המשחק עצמו הוא אמר: "חשוב מאוד שניצחנו, נוכל להתכונן בשקט לליגת האלופות. מאיורקה פתחה טוב ולא אהבתי איך שנראינו. במחצית השנייה היינו יותר טובים ואני מרוצה".

ג'רארד פיקה הוסיף: "היה לנו קשה בעשרה שחקנים, אבל אלו שלוש נקודות חשובות שהגיעו לנו. אני לא בריאל מדריד ולא יודע אם הם לחוצים או לא. בחצי השעה האחרונה שיחקנו מאוד מאוד טוב".

0:2 לברצלונה על מאיורקה, 1:5 לריאל על סוסיאדד

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully