וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: "האם רוברטו מאנצ'יני מאבד את זה?"

באנגליה תוהים אם מאמן מנצ'סטר סיטי איבד את קור הרוח שלו לאחר שסירב להתראיין. פרגוסון מגביר את הלחץ: "הניסיון יכריע"

מנצ'סטר סיטי לא הצליחה לשמור על המומנטום מהניצחון 1:2 על צ'לסי ביום רביעי האחרון וסיימה ב-1:1 מאכזב מול סטוק סיטי הערב (שבת) באצטדיון בריטניה. התכולים אמנם עלו לפסגה בעקבות הנקודה, אך רק בזכות הפרש שערים ועם משחק עודף, כשמנצ'סטר יונייטד תארח את פולהאם. מה שמשדר אולי יותר לחץ מכל דבר אחר היה סירובו של מנג'ר הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני להתראיין בסיום המשחק. הבוקר (ראשון) הכותרות ב"סאן" כבר תהו: "האם רוברטו מאנצ'יני מאבד את זה?".

"הוא חושש שהוא עלול להגיד משהו שיסבך אותו מאוד", אמר עוזרו של האיטלקי דייויד פלאט, "הוא היה עצבני מאוד לאחר המשחק, אבל ברגע שהוא יירגע הוא יהיה בסדר". לאחר מכן היו דיווחים על עימות בין מאנצ'יני למנג'ר סטוק סיטי טוני פוליס ואפילו לכך שמנג'ר המוליכה סירב ללחוץ את ידו של פוליס. פלאט טען: "אני לא יודע אם הוא לא לחץ את ידו של פוליס".

פלאט התייחס גם למשחק ואמר: "יש עדיין דרך ארוכה עד סיום העונה ויהיו עוד שינויים רבים זה בטוח. נמשיך בדרך שלנו וננסה לנצח בכל המשחקים, כפי שעשינו לאורך כל העונה. גורלנו עדיין בידינו, וזה כל מה שאנחנו יכולים לבקש בשלב הזה. השחקנים שומרים על רוח חיובית ונלך עם זה קדימה".

בלם סיטי קולו טורה אמר: "קשה להגיע לשחק באצטדיון בריטניה. היום אנחנו מאוכזבים עם שתי הנקודות שהחמצנו, אבל זו עדיין נקודה טובה. במירוץ האליפות כל נקודה חשובה. אנחנו חייבים להתייחס לכל משחק כמו גמר גביע מעכשיו. סטוק שיחקה מצוין והכניסה אותנו ללחץ".

במקביל אלכס פרגוסון ממשיך להגביר את הלחץ על סיטי ומאנצ'יני, ואמר שכישרון לא מספיק בשביל אליפויות. "מה שיותר חשוב זה הדרך שבה השחקנים מתמודדים עם הלחץ", אמר פרגוסון, "בשנה שעברה היינו בפיגור 1:0 בבלקבורן והיינו צריכים נקודה לאליפות. לא נכנענו, לא הראינו סימני מצוקה או לחץ, פשוט שיחקנו. הניסיון מכריע.

"סיטי הצליחה מאוד העונה והובילה את הליגה תקופה ארוכה. במובנים מסוימים, הם שולטים במצב כי נצטרך להגיע עוד למגרש שלהם העונה. עכשיו אנחנו, ולמעשה כל אוהד של יונייטד וסיטי, יצטרך להתמודד עם המשחקים הגדולים האלה, כי אלה שתי הקבוצות ששולטות בליגה".

"מה הם משחקי המוחות?", הגיב פלאט לדיבורים מצד אלכס פרגוסון, "הקבוצה שתיקח אליפות יגידו עליה שניצחה במשחקי המוחות. בסופו של דבר יש 11 שחקנים שעולים למגרש ומשחקים. מילים לא מנצחות משחקים".

רק 1:1 למנצ'סטר סיטי מול סטוק סיטי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully