וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון פנתה לג'ימי בקסטר

24.3.2012 / 22:31

הקבוצה הדרומית פנתה לשחקן ששיחק בשורותיה בעבר שיחזק אותה בעקבות פציעת מיטשל, ותחכה לתשובת קבוצתו היוונית

עירוני אשקלון מתכוננת לקראת המשחק הגדול שלה מחר (ראשון) מול ברק נתניה, בו ניצחון יבטיח לה את המקום בבית העליון, ובינתיים בצוות המקצועי שוקלים לבצע חיזוק לקראת רגעי ההכרעה. באשקלון פנו ביממה האחרונה לפורוורד ג'ימי בקסטר, ששיחק במועדון בעונת 2009/10 על מנת שיצטרף כדי לגבות את הסגל מאחר ודווין מיטשל המצויין סובל מפציעה בקרסול שתשבית אותו בשבועיים הקרובים לפחות.

בקסטר (31, 1.98), החל את הקריירה במכללת דרום פלורידה ואת עונתו השנייה והאחרונה שם סיים עם 14.5 נקודות למשחק. אחרי שסיים חלקית את לימודיו האקדמאיים ניסה את מזלו ב-NBDL וכן בפורטוגל, אך הפריצה שלו הייתה דווקא במחנה הקיץ בטרוויזו בשנת 2005, שם הרשים במיוחד ומשך תשומת לב רבה.

לאחר אותו מחנה החל בקסטר קריירה אירופית מרשימה שכללה את דיז'ון הצרפתית, פאביה ורג'יו אמיליה האיטלקיות, ונטספילס הלטבית, אוסטנד הבלגית ובשיקטש הטורקית לפני שנחת באשקלון בעונת 2009/10 ורשם 13.8 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק. לאחר מכן המשיך בקסטר במסע שלו כשחתם באיליסיאקוס היוונית, וסיים את העונה שעברה בפטרוכימי אימאם האירנית.

את העונה הנוכחית פתח בקסטר בנובו מסטו ביורוקאפ, שוחרר מהקבוצה וחתם באיקרוס היוונית רק לפני חודשיים אך לא מפגין יכולת גבוהה. באשקלון מקווים כי איקרוס תסכים לפנייה של הקבוצה ותשחרר את השחקן בחזרה לשורותיה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully