וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונפלייה שבה זמנית לפסגה

ז'ירו (89) סידר 0:1 על סנט אטיין. ליל דרסה את אוויאן, רק 1:1 למארסיי מול ניס. 90 דקות לבן בסט, הפסד ביתי לברסט

מונפלייה עלתה הערב (שבת) זמנית למקום הראשון בליג 1 בזכות ניצחון ביתי 0:1 על סנט אטיין במחזור ה-29. יחד עם זאת, פריס סן ז'רמן של קרלו אנצ'לוטי תשוב לפסגה אם תנצח במגרשה את בורדו. עוד במשחקי השבת: ליל ממשיכה לדרוס, מארסיי ממשיכה לשקוע בליגה לפני רבע גמר האלופות וברסט של עדן בן בסט מסתבכת בתחתית.

מונפלייה - סנט אטיין 0:1

הקבוצה המפתיעה של העונה כבר נראתה בדרך לאיבוד גובה שבוע אחרי ההפסד 1:0 לנאנסי, אבל שער של אוליבייה ז'ירו הפנטסטי בדקה ה-89 הכריע את ההתמודדות. המארחת שלטה במשחק ללא עוררין, תקפה, אבל לא הצליחה למצוא את הדרך לשערו של סטפן רופייר. הרחקתו של ז'אן פסקל מיניו האורח בדקה ה-77 שינתה את התמונה ודקה לסיום ז'ירו כבש את ה-18 שלו העונה בבעיטה מחוץ לרחבה.

אוויאן - ליל 3:0

הדאבליסטית מבססת את מעמדה במקום השלישי עם עוד חגיגת שערים, שבוע אחרי ה-0:4 על ולנסיין. אדן הזארד הנהדר הוכשל ברחבה בדקה ה-36 וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה. בדקה ה-55 הוסיף הבלגי גם בישול לדימיטרי פאייה ו-12 דקות מאוחר יותר חתם בנואה פדרטי בבעיטה מחוץ לרחבה. ליל מצמקת זמנית את הפער מפ.ס.ז' לשש נקודות.

ניס - מארסיי 1:1

ארבעה ימים לפני המפגש עם באיירן מינכן ברבע גמר האלופות, הקבוצה של דידייה דשאן יצאה מאוכזבת מדרבי הריביירה עם משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון. מארסיי אמנם איבדה את שארל קאבורה שהורחק בדקה ה-45, אבל עלתה ליתרון משער של אנדרה איוו 10 דקות בתוך המחצית השנייה. לוסיאנו מונסון המקומי איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-76.

ליון - סושו 1:2

הניצחון השלישי ברציפות של ליון העלה אותה למקום הרביעי. דיאן לוברן הקרואטי נגח את הראשון בדקה השלישית ובפטימבי גומיס הכפיל בדקה ה-65, שער מצמק של מודיבו מאיגה כעבור שש דקות לא עזר לסושו, שנותרה מתחת לקו האדום.

ברסט - נאנסי 1:0

עדן בן בסט (90 דקות פעילות) וחבריו הסתבכו בתחתית בעקבות הפסד שלישי ברציפות ומשחק רביעי ללא ניצחון. בקאייה טראורה כבש שער בבעיטה שטוחה ממרחק בסיום התקפה נאה כבר בדקה ה-18, מה שהספיק לנאנסי להשיג עוד שלוש נקודות חשובות ולברוח מעט מהקו האדום.

אז'קסיו - לוריין 1:1
לאז'קסיו: אילן (60), ללוריין: גרגורי בוריון (5)

ולנסיין - ראן 0:1
לוולנסיין: גאל דאניק (13, פנדל)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully