וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לשחקנים: "אתם רצים כמו טווסים, תתעוררו"

24.3.2012 / 14:17

המאמן גער בשחקנים באימון לקראת מכבי פתח תקוה. איינבינדר צפוי לחזור להרכב על חשבונו של משה, שי חדד מחוץ לסגל

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) את האסיפה המסכמת לקראת המשחק נגד מכבי פתח באיצטדיון רמת גן (ראשון, 19:30, ספורט 1). הקבוצה נאלצה לעבור לרמת גן בעקבות משחק הרדיוס שנגזר עליה ועקב העובדה שלא ניתן היה לשחק בבלומפילד ובאשדוד בשל העלויות וכמות אנשי האבטחה. מאמן הקבוצה אלי כהן הראה לשחקניו קלטת מהמשחק הקודם נגד פתח תקוה ואמר לשחקנים לקראת המשחק: "זאת לא אותה מכבי פתח תקוה. הם היום רואים אותנו בצורה אחרת ומאיימת יותר. אחרי מה שעשינו להם במושבה, הם חוששים ונותנים הרבה ריספקט ומתכוננים לגמרי אחרת ויבואו מאוד מרוכזים כדי לתת את כל מה שיש להם כי זה משחק על החיים עבורם".

על החששות מפתח תקוה אמר כהן: "המוקשים הם אותם מוקשים. בן חיים כמעט לא שיחק במשחק שעבר והוא סיכון גדול לכל קבוצה עם המהירות שלו, שמכלום מייצרת מצב, ואני בכלל לא צריך להרחיב על דני פרדה שדיברנו עליו לפני האסיפה הקודמת ולא יישמנו את זה. אותם הדברים הם לגבי ויקטור מרעי שעשה לנו צרות עם המהירות שלו. עומר גולן צפוי לשחק כבלם ונצטרך לדעת לנצל את זה".

לקראת סיום האימון, כהן לא אהב את מה שראה על המגרש, עצר את האימון וצעק על השחקנים: "מה עובר עליכם? ניצחתם שניים שלושה משחקים אז אתם כמו טווסים? מה זאת הנינוחות הזאת, אתם הולכים למלחמת עולם על העתיד של הקבוצה ואתם בכלל לא נראים ככה, תתעוררו, ומהר".

בנוגע להרכב הקבוצה, שינוי אחד צפוי על פי האימון היום והוא שילובו של דן איינבינדר בהרכב על חשבונו של ברק משה. איינבינדר ישחק לצד קובי מויאל ודריו פרננדס בקישור האחורי כאשר מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב. מי שייצא העונה לראשונה מהסגל מסיבות מקצועיות הוא שי חדד, שאלי כהן לא מרוצה מההתנהלות שלו. המאמן לקח אותו לשיחה בתום האימון והסביר לו מה הוא מצפה ממנו.

בבית"ר ירושלים מצפים לעשרת אלפים צופים שייתנו לקבוצה אווירה ביתית ויתמכו בקבוצה כאשר במועדון רואים במשחק זה משחק בו ניצחון יעלה את הקבוצה להפרש של שבע נקודות ממכבי פתח תקוה וידאג לטווח ביטחון שצפוי להשאיר את הקבוצה בליגת העל.

מדור החמישייה עם השינויים שהביא אלי כהן לבית"ר

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully