וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: צפון קרוליינה ניצלה בהארכה

הטאר הילס נחלצו מול הסינדרלה מאוהיו ועלו לעלית אייט. קנטאקי, קנזס וביילור השלימו את רבעי הגמר שייפתחו הלילה

אחרי שאתמול תפסו ארבע קבוצות את המקומות הראשונים לעלית אייט, הושלמה הלילה (בין שישי לשבת) תמונת רבעי הגמר בטורניר המכללות, עם ארבעה משחקים שלא סיפקו אף הפתעה, אבל הכילו כמויות מספיקות של דרמה, כולל הארכה ראשונה בריקוד הגדול הנוכחי.

באיזור המערב התיכון, צפון קרוליינה (1) חסרה את הרכז הפצוע קנדל מרשל ובזבזה טונות של אגלי זיעה לפני שניצחה 65:73 בהארכה את אוהיו (13). הבובקאטס המפתיעים כמעט הפכו למדורגת הנמוכה ביותר שמגיעה לעלית אייט מאז 1985 כשוולט אופוט קלע סל שקבע שוויון 63:63 ואף סחט עבירה, אבל החטיא מהקו, ובהארכה אוהיו החטיאה את כל ששת הזריקות שלה מהשדה, כשמנגד הריסון בארנס התעורר בדרך ל-12 נקודות וסייע לטיילר זלר שכיכב עם 20 נקודות ו-22 ריבאונדים.

יריבתה של צפון קרוליינה בקרב על הפיינל פור תהיה קנזס (2), שמחקה פיגור מוקדם של עשר נקודות מול צפון קרוליינה סטייט (11) בדרך לניצחון 57:60. תומאס רובינסון, המתחרה העיקרי של אנתוני דייויס על תואר שחקן השנה, הוביל את הקאמבק של הג'ייהוקס עם 18 נקודות ו-15 ריבאונדים, וג'ף וויטני חיפה עליו עם 10 חסימות.

באיזור הדרום קנטאקי (1) התגברה על ערב שקט של דייויס עם 9 נקודות ו-12 ריבאונדים בדרך לניצחון קשה 90:102 על אינדיאנה (4), שהחזיקה מעמד עד המחצית בסיומה פיגרה רק 50:47 אבל התפרקה מול התותחים של ג'ון קאליפרי, שהובלו הפעם על ידי מייקל קיד-גילכריסט שקלע 24 נקודות וקטף 10 ריבאונדים. כעת מחכה לווילדקאטס מפגש מול ביילור (3) שגברה 70:75 על קסבייר (10) במשחק שהפך לצמוד רק בדקה האחרונה.

משחקי העלית אייט ייפתחו כבר הערב עם המפגש בין לואיוויל (4) לפלורידה (7), ולאחר מכן יתעמתו סירקיוז (1) ואוהיו סטייט (2) לקרב משובח.

כדורסל מכללות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully