וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: בדרך למאני טיים עוצרים בזיסמן

23.3.2012 / 16:54

רגע לפני המשחק השלישי מול פנאתינייקוס, תארח מכבי תל אביב את בני השרון/הרצליה באולם ברמת גן (20:30, 5+ לייב)

המחזור ה-22 והאחרון בסיבוב השני בליגת העל ייצא כבר מחר (שבת, 20:30, שידור ישיר ב-5+ לייב) לדרך במשחק בו תארח מכבי תל אביב את בני השרון/הרצליה. האלופה הישראלית כמובן מגיעה למפגש לאחר שני המשחקים הראשונים בסדרה מול פנאתנייקוס ולאחר התצוגה המרשימה במשחק השני, שהשוותה את הסדרה ל-1:1, ותנסה לעבור את ההתמודדות במינימום מאמץ. בני השרון/הרצליה, שהתרגלה לנצח לפחות פעם בעונה את הצהובים, מגיעה למשחק לאחר שאיבדה סיכוי ריאלי להגיע לרבע גמר הפלייאוף, ותנסה להפתיע.

היסטוריה ומספרים

* בסיבוב הראשון בהרצליה ניצחה מכבי תל אביב 73:113, ובשמינית גמר הגביע ניצחה שוב בהרצליה 68:90.

* מכבי תל אביב לא הפסידה משחק חוץ בליגת העל, מאז ההפסד ברבע גמר הפלייאוף לבני השרון בעונת 2009/10 71:81, ומחזיקה ברצף של 22 ניצחונות חוץ רצופים.

* תיאו פפאלוקאס, שנרשם למשחק, שיחק עד כה רק ארבעה משחקי ליגה, בהם רשם 5.3 נקודות ו-5 אסיסטים בממוצע למשחק.

* מאז עונת 2005/6, מנצחת בני השרון את מכבי תל אביב לפחות פעם אחת בעונה, והעונה היא טרם עשתה זאת.

הכנות ושאר ירקות

מכבי תל אביב:

אחרי ניצחון הגדול באואקה באתונה שהשווה את הסדרה בינה לבין פנאתנייקוס ל-1:1, חוזרת מכבי תל אביב למשחק ליגה חסר חשיבות מבחינתה מול בני השרון/הרצליה. לקראת המשחק החליטו במכבי לרשום את תיאו פפאלוקאס, דמונד מאלט, שון ג'יימס וריצ'רד הנדריקס, כשעל השלושה הראשונים היה פחות עומס בשבוע האחרון. במכבי לא התכוננו באופן מיוחד למשחק הזה, אך יודעים שנפילה לא צפויה להשפיע מעט על מצב הרוח לקראת המשחק השלישי החשוב מול פנאתנייקוס השבוע. ג'ון שאייר שטס לארצות הברית מסיבות אישיות, טרם שוחרר באופן רשמי מהקבוצה, אך לא ישוב נכון לעכשיו לישראל.

המשחק בין הקבוצות ייערך באולם זיסמן לאחר שהצהובים ביקשו להקדים את ההתמודדות מראשון לשבת, כדי לספק זמן הכנה נאות לקראת המפגש מול היוונים, אך לא שריינו את התאריך של המשחק מראש עם ראשי היכל יד אליהו, ובהיכל עצמו יהיה בשעת המשחק הופעה משותפת של מתי כספי וריקי גל.

בני השרון/הרצליה:

שני ההפסדים האחרונים של בני השרון/הרצליה הרחיקו את הקבוצה בצורה משמעותית מהמקום השמיני, שמוביל בסוף הבית התחתון לרבע גמר הפלייאוף, ונראה כעת כי מעתה תעשה הקבוצה של אריאל בית הלחמי הכל כדי לא לסיים במקום האחרון. בקבוצה התאכזבו מאוד מהיכולת של השחקנים בהפסד למכבי אשדוד, ומקווים כי המוטיבציה במשחק מול מכבי תל אביב תעלה, כדי שהמועדון לא יושפל בשנית.

במנהלת הליגה הלכו לקראת אריאל בית הלחמי, שיטוס בתחילת החודש הבא עם נבחרת הנוער לטורניר אלברט שוויצר היוקרתי, וסדר המשחקים בבית התחתון ישונה מעט על מנת שהמאמן יוכל להעביר את משחקי הקבוצה כמו גם את משחקי הנבחרת.

שחקן מפתח: טל בורשטיין

במשחק הראשון מול פנאתנייקוס הימר דיוויד בלאט על הגארד הוותיק, אך אחרי דקות ספורות החזיר אותו לספסל והוא לא קיבל שוב דקות. במשחק השני הדקות של בורשטיין היו מצומצמות אף יותר, ואין עליו כל עומס, לפחות לא מבחינת דקות משחק. לאחר עזיבתו של ג'ון שאייר הקו האחורי של הצהובים קוצר, וביחד עם העובדה שיוגב אוחיון ודיוויד בלו קיבלו דקות רבות מול היוונים, צפוי בורשטיין להיות דקות רבות על המשחק, ויצטרך להוביל את מכבי במשחק לפרוטוקול בלבד.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully