וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן חזרה מפיגור ל-1:2 על רומא

צמד של זלאטן סידר לרוסונרי ניצחון יקר והגדלת הפער לשבע נקודות בצמרת. טיאגו סילבה נפצע ויחמיץ את ברצלונה

איזה ווינר, איזה ווינר זה זלאטן איברהימוביץ'. החלוץ השבדי הענק כבש הערב (שבת) צמד וסידר למילאן מהפך ו-1:2 גדול על רומא, במסגרת המחזור ה-29 בליגה האיטלקית, מה שהגדיל את הפער בצמרת לשבע נקודות. בהמשך, תפגוש פאלרמו את אודינזה. יובנטוס, שרודפת אחרי מילאן במירוץ האליפות, תשחק רק מחר מול אינטר. כל תוצאה פרט לניצחון תסבך אותה מאוד.

מילאן - רומא 1:2

הפתיחה הלא טובה של הרוסונרי עוד הפיחה מעט תקוות ביובנטוס, היריבה למאבק האליפות שגם הדיחה את האלופה מהגביע השבוע. אבל זלאטן איברהימוביץ' ממש לא רוצה לתת לאחת מהאקסיות שלו לשמוח והצליח להחזיר את מילאן מפיגור ל-1:2 נהדר על רומא, שהובילה בזכות שער של פאבלו אוסבלדו. החדשות הרעות מבחינת מסימיליאנו אלגרי הן שהבלם הטוב ביותר שלו, ואולי אחד הטובים בעולם, טיאגו סילבה נפצע והוחלף כבר בדקה ה-10. "הוא יחמיץ את ברצלונה", הודה אלגרי וסיפר על הצרות שמחכות לו באמצע השבוע, "לקחתי איתו סיכון וזה לא השתלם".

רומא עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-44 כשטעות בהגנה הגיעה לדניאלה דה רוסי, שבעט כדור חזק מ-18 מטר, פאבלו אוסבלדו דחק מקרוב פנימה את ה-0:1. האורחת הצליחה לאזן בדקה ה-53 לאחר שדניאלה דה רוסי נגע ביד ברחבה. מי אם לא זלאטן איברהימוביץ' בעט את הפנדל מצוין פנימה וקבע 1:1. השבדי הנהדר השלים צמד ומהפך יקר בדקה ה-83 עם נגיחה לאחר בישול של סולי מונטארי וקבע 1:2. החלוץ השבדי עם 22 שערים בליגה העונה.

פאלרמו - אודינזה 1:1

נשיא פאלרמו מאוריציו זאמפריני עדיין לא התאושש מההשפלה בעונה שעברה, אז התבזתה קבוצה והובסה 7:0 על ידי אודינזה. משחקניו הוא דרש נקמה, שלא הגיעה. ערן זהבי לא נכלל בסגל וגם בלעדיו, פאלרמו המשיכה במומנטום השלילי ורשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. . פבריציו מיקולי הבלתי נגמר כבש את שער היתרון בדקה ה-31, אבל גבריאל טורז'ה הרומני איזן שש דקות לסיום. האורחת שבה למקום השלישי, אבל סגרה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון וגם היא רחוקה מכושרה האמיתי. פאלרמו נותרה במקום ה-10 והיא מתרחקת מהכרטיס לאירופה.

ליגה איטלקית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully